29 юли 2013

СЪКРОВИЩНИЦАТА НА АТРЕУС

====================
Здравейте, приятели!

Ако искате да се включите в разгромяването на пънчославието, може да помогнете за изграждането и на втория център - дори само да промотирате моите писания пред други хора, пак ще съм ви много благодарен. Основната култова постройка ще бъде подобна на вече съществуващ древен градеж /виж видеото най-отдолу/:

http://www.visit-ancient-greece.com/tomb-of-agamemnon.html

Това е древно светилище /в действителност първоначално е била подземна "колиба" за живеене от Бронзовата епоха, използвана по-късно като храм, който е най-големият до построяването на Пантеона в Рим/, което едни наричат "Съкровищницата на Атреус", а други "Гробницата на Агамемнон". Аз я наричам СЪКРОВИЩНИЦАТА НА АТРЕУС, защото вътре наистина се намира СЪКРОВИЩЕТО НА АТРЕУС. Хиляди години хората са посещавали това култово място, та си викам защо да не построя едно и в България, за да може повече хора да видят СЪКРОВИЩЕТО НА АТРЕУС, защото ми се струва, че пънчославните и атеистите, които не вярват в митове и легенди, имат нужда от ведро с вода, за да се събудят от своя илюзорен сън...

Според учените този древен паметник представлява гробница, ограбена незнайно кога, а според други изследователи гробницата не е ограбена, защото не е довършена /това личало по липсата на украса, както и по преустановеното дълбане в скалата на вътрешната погребална камера, чиято обработка била груба/ - търсили са с най-модерната апаратура "съкровището на Атреус", но вътре няма такова категорични са те. Затова съоръжението се използва като туристическа атракция - поне като няма съкровище, да падне от небето такова. Голям е напливът на туристи от цял свят. Но нашият център няма да бъде туристическа атракция, при все че може да мине за такава, а таран за громене на пънчославието и атеизма! Но ще бъдат добре дошли всички, които искат да научат повече за древните пеласги, населявали тези земи - все пак историята трябва да се знае, защото тя принадлежи на всички по-сетнешни народи, населявали тези земи!

СЪКРОВИЩНИЦАТА НА АТРЕУС ще бъде построена от доброволци - в замяна на безплатния положен труд ще бъдат ограмотени в древните строителни методи и без проблем ще могат да строят с циклопски камъни, тежащи по 50-250 тона. След придобития опит спокойно ще могат да си построят някое от 100-те чудеса на Древния свят. Не желая да навлизам в подробности, затова ще се огранича с гъделичкане на любопитството ви. При това нашият архитектурен шедьовър ще бъде много по-витален - ще има павиран с полирани месингови /бронзови/ плочи под, входна порта от жълто злато /позлатена, иначе желязна, че малко скъпичко ще излезе/ и вътрешна порта от черно злато /отново само позлатена, иначе желязна/. Ще има и някои други интересни неща вътре, но за тях ще научите, само ако ни посетите на място /а по-долу ще разберете съвсем малко/.

Мистицизмът в архитектурата на СЪКРОВИЩНИЦАТА НА АТРЕУС е трудно да бъде асимилирана от един непросветен. Мнозина се захласват по масивните блокове и прецизността, с която са прилепени един към друг, правят няколко лупинга и като ударени с чук по главата излизат оттам:

http://www.youtube.com/watch?v=3ibX2EPxNK8

https://www.youtube.com/watch?v=wocrBpQcMMg

http://www.youtube.com/watch?v=wG-P72ZepgQ

http://www.youtube.com/watch?v=234MXeb1RO4

http://www.youtube.com/watch?v=I2G6PMjpJL4

За повечето разговорът се върти около това по какъв начин са преместени тези огромни камъни, с какво са изгладени така, че да се прилепени един към друг с такава точност, и най-различни други въпроси за технологията на строителството, а не какъв е замисълът на строителите - например ако хванете една рулетка, ще установите, че дължината, широчината и височината на входния трапецовиден "stomion" [коридорът, свързващ "dromos"-а /откритата външна просека/ с "tholos"-а /закритата куполовидна част/] са двойно по-големи от тези на вътрешния "stomion". Защо входният "stomion" не е малък, а вътрешният - голям, за да се отива в една огромна камера, където да е доста по-широко от сега съществуващата камера, която всъщност играе ролята на "dromos" /"dromos" - път/? И размерите на "oculus"-а, окото над големия "stomion", са двойно по-големи от тези на "oculus"-а на малкия "stomion". През ГОЛЯМОТО ОКО преминава СВЕТЛИНА от СЛЪНЦЕТО ПРИ ИЗГРЕВ от ЦАРСТВОТО НА ЖИВИТЕ, докато през МАЛКОТО ОКО преминава СВЕТЛИНА от СЛЪНЦЕТО ПРИ ИЗГРЕВ от ЦАРСТВОТО НА МЪРТВИТЕ. Самата куполна постройка е била увенчана някога най-отгоре с още един "OCULUS" - О-К-О-Т-О, ПРЕЗ КОЕТО ПРЕМИНАВА СВЕТЛИНАТА ОТ СЛЪНЦЕТО /ЛУНАТА/ В ЗЕНИТА СИ или СВЕТЛИНАТА ОТ ЗВЕЗДИТЕ НОЩЕМ /ПРИ БЕЗОБЛАЧНО НЕБЕ/, СВЕТЛИНА ОТ СВЕТА НА БЕЗСМЪРТНИТЕ БОГОВЕ, ЗА КОИТО НЯМА ИЗГРЕВИ И ЗАЛЕЗИ, А ВЕЧНА НЕПОМРЪКВАЩА СВЕТЛИНА...

Една компютърна възстановка, която показва О-К-О-Т-О, както и в общи линии самата фасада с двукрила порта, но полу-колоните бих ги направил с червени орнаменти на бял фон, портата златна, а тия войници с щитове бих заменил с жреци в дълги бели роби, със сандали и мотиви по дрехите като по колоните:

http://www.youtube.com/watch?v=m4xaF7QOUfA

С помощта на въображението се пренасяме в построения от нас храм. Ето, пристъпяме по съвсем леко наклонения дромос, павиран с полирани шахматно разположени черни и бели квадратни плочи от мрамор, а три стъпала над нас се открива златната порта на СЪКРОВИЩНИЦАТА НА АТРЕУС... Масивна халка на всяко крило на портата ни подсказва да тракнем с нея - ЧУК-ЧУК-ЧУК... Златната порта се отваря пред нас, а отвътре се показват двама жреци... "Атреус /Атреус = безстрашният, неустрашимият */, ако не те е страх от Истината, пристъпи!" Пристъпваме по павирания с квадратни бронзови полирани плочи стомион, завъртяни на 45 градуса спрямо главната хоризонтална ос на стомиона, а след това слизаме едно стъпало и стъпваме на пода на толоса, павиран с полирани квадратни месингови плочи, завъртяни под 45 градуса спрямо зрителя и изглеждащи като ромбове... Точно през нас, окачена на стената виси една сребърна везна, а за кобилицата й са прикрепени две блюда от чисто злато... Под нея има една огромна камара с медни монети в един златен казан. На всяка монета от едната страна е изобразено едно А с отвес посредата, а от другата страна - чифт сандали... "Атреус..." О-ле-ле, как кънти гласът на този жрец? "Атреус, ти баща ли си?" Какво? А, да, да... "Колко деца имаш?" Аз съм Велик баща... "Добре ли живеят твоите деца под твоя власт?" 1 000 000, та и отгоре, избягаха през предходните години, а от останалите 56 % според "Сова Харис" и 80 % според една друга агенция вече 44 дена ми искат оставката... "А защо ти я искат?" Нямам представа! "На кой бог се кланяш, Атреус?" Да се кланям на бог?! Та аз съм социалист - кланям се само на Партията... "А Партията на кой бог се кланя?" Що за глупост, да се кланя на някого Партията - тя си гледа своя интерес, на себе си се кланя! "А нейният интерес кому служи?" На Партията, на кого другиго да служи... "А на правдата ли или на неправдата?" Партията е права във всичко, дори когато греши! "А защо над 1 000 000 твои деца, Атреус, са избягали от твоя дом, щом Партията прави всичко право?" Хванахте ме натясно - трябва да помисля... "Братко, обърни пясъчния часовник - тук хитруващите нямат на разположение цял ден за размисъл, за да си вържат гащите с най-хитроумните лъжи!" Да, сетих се - подмамиха ги лукави хора и те се вързаха на приказките им, че нашата държава била тоталитарна, а техният свят - демократичен... "А тия, които не са се подлъгали, те защо искат да те свалят от власт, Атреус?" Защото са заблудени... "Значи ти, Атреус, си слуга на Правдата - всички неправедни си наказал и в твоя дом твоите деца се радват на благополучие?" Да, моите деца са подсигурени... "А защо каза, че са недоволни и ти искали оставката?" Моите деца не са недоволни... Недоволни са тези, които не искат да съм им баща, а искат да са копилета... "Атреус, кой се отрича от своя скъп баща, за да поеме да носи сам товара на плещите си, кой бяга от доброто? И кой стачкува, ако живее добре?" Моите деца живеят добре и затова гласуват за мен, а аз им давам в знак на добра воля каквото остане от държавната трапеза, трохички, но от сърце... В държавната хазна има много за нас и по малко за останалите... "А кой я пълни тази хазна?" Пълнят я недоволните от мен, а я празня аз и доволните от мен... Дори заеми взимам, за да има повече доволни, които да гласуват за мен, а най-вече аз да съм доволен - но колкото повече аз съм доволен, толкова повече са недоволните от мен... "А защо има толкова недоволни твои деца, щом си толкова добър баща?" Предполагам, че защото аз и доволните от мен деца живеем на гърба на недоволните ми деца, пардон на копилетата... "С прости думи - ограбваш едни, за да просперираш ти и твоите хора, така ли?" Х-м-м, звучи доста вулгарно, не бих се изразил по този начин, защото ще излезе, че съм слуга на неправдата и моят бог е самият дявол!!! "Слуга на дявола!!! Братко, отмери с най-голямата крина 100 сикли мед в лявото блюдо на Везната!!!" Чакайте, чакайте, добри хора, аз служа на Партията, не на дявола... Трябва да се съберем на пленум - само Партията може да се изкаже по този заплетен казус, а тя без съмнение ще реши, че не се кланя на никого, освен на себе си... Ако Партията е дяволът, хипотетично, тя няма да падне по гръб никога, затова пленумът ще отсъди в моя полза - значи 100 сикли отиват в дясното блюдо, а не в лявото! "Не се страхувай, безстрашний - ако Партията е дяволът, ще продължите да бъдете комбина, в добро и зло, докато смъртта ви раздели... Ако си слуга на Правдата, а те осъдим като слуга на неправдата, можеш да пледираш, че си осъден несправедливо пред Всевишния, а нас да обвиниш, че съдим неправедно, за да ни вземат сребърните везни със златни блюда и медни теглилки, а така също и златните крини, които виждаш на тази полица!!!" Да, аз съм праведник - несправедливо ме обвинявате, че съм слуга на дявола! Няма ли да сложите някоя монета за възражението? "Въпросите задавам аз, а отговорите даваш ти, Атреус! Възраженията чувам, но само ако са основателни ги вземам под внимание." Ако бях дявол, щях да бъда много лош... "Например?" Щях да доведа хората до просешка тояга, да ги накарам да ровят по кофите, да давам малки заплати, да надувам данъците на имотите им и данък-смет, да разорявам хората с непосилни сметки за ток, да ги изцеждам като лимони да плащат за щяло и нещяло, а те щяха да пъшкат и охкат под моя гнет... Но те ме обичат - гласуват за мен цели 20 % от половината народ, което си е 10 % от всички, 10 % ме боготворят... А останалите 90 % да вървят на майка си в... Извинете, поувлякох се - вживях се в ролята си... "Очевидно добре познаваш злото, Атреус! Твоите деца искаш да направиш роби - има ли свобода, равенство и братство в бащиния им дом? Ти кажи!" Как да няма свобода - всеки може да рови в кофите за смет, да скочи от някой мост, да избяга в чужбина и каквото пожелае... Има и равенство - всички богати са над закона, а всички бедни са под закона, бичуват ги двойно и дори тройно... Има и братство - всички с палки и пищови са братя по оръжие, а останалите - братя по неволя... "Да-а-а... Братко, вземи втората по-големина крина и отмери 75 сикли в лявото блюдо! Тираните са вляво - демократите вдясно!" Протестирам! Аз не съм 100 %-ов тиранин - народа винаги слушам, но рядко в неговата воля се вслушвам, затова поне 1 % съм демократ... Ако 100 овце паднат в устата ми, 1 овца ще пощадя, да разправя, че не съм вълк... "Отмери 50 сикли, братко, и още 25 пак там за този, който 99 ще погуби, а 1 ще пощади, за да го наричали хората справедлив и добър Велик баща!" Не искам да участвам в този цирк! Не съм никакъв Атреус! "Нима се стресна и от безстрашен се превърна в уплашен и страхлив? Везната показва, че Възмездието, което си си заслужил, е страшно... Но ако се покаеш..." О-о-о, да се покая? Изговарям греховете си, казвам сори и простено-прости - това ли трябва да направя? "При нас е по-просто - обуваш ето тези сандали и си опростен... С помощта на тези сандали ще можеш да се върнеш оттам, откъдето влезе, но не в света, от който дойде, а в един друг свят - злото в теб ще заспи, а доброто в теб ще укрепне!" А какви са тия чехли? "Сандали - чехлите се свалят лесно, а сандалите се обуват и свалят само с ръце!" Готов съм на всичко, за да млъкнат тия вувузели и свирки, че ми пропищяха ушите... Давайте тия сандали да ги обувам, че има и тъпани, барабани, а и един роял, а ще дойдат скоро и гайди... Искам да стана обичан Велик баща, за да не ме ненавиждат моите деца, а да ме прегръщат и целуват с почитание... Ако тия сандали могат да направят това, значи наистина съм късметлия! "Могат, но трябва да ти разкажа повече за тях - само правилното ходене с тях гарантира желания резултат!" :) Изглеждат ми обикновени сандали - какво им е по-особеното? "Тия Сандали били дадени на Апостолите от Господ с тая последна Заповед: "Идете, прочее, научете всичките народи, и кръщавайте ги в името на Отца и Сина и Светия Дух, като ги учите да пазят всичко що съм ви заповядал; и ето, Аз съм с вас през всичките дни до свършека на века." /Матей 28:19-20/ ИДЕТЕ, ПРОЧЕЕ, И НАУЧЕТЕ ВСИЧКИТЕ НАРОДИ КАК ДА ХОДЯТ ПРАВО!!! АРХИЕПИСКОПЪТ КАТО СЛАГАЛ НЯКОГА, ПРЕДИ ПОЯВАТА НА ПЪНЧОСЛАВИЕТО, САНДАЛИТЕ СИ ПРЕДИ СВЕТАТА ЛИТУРГИЯ, ПО КАНОНА КАЗВАЛ ПЕТОПСАЛМИЕТО: "Ах! Господи, наистина аз съм Твой слуга; Твой слуга съм, син на Твоята слугиня; Ти си развързал връзките ми. На Тебе ще принеса жертва на хваление, И името Господно ще призова. Ще изпълня обреците си Господу, Да! пред всичките Негови люде, В дворовете на дома Господен, Всред тебе, Ерусалиме. Алилуия." /Из четвъртия псалом на Петопсалмието, 116:16-19/ ГОСПОД РАЗВЪРЗВА ВРЪЗКИТЕ НА СВОЯ СЛУГА, КОИТО МУ ТЕЖАТ, КОГАТО ПОСЛЕДНИЯТ ЗНАЕ КАК ДА СИ ВЪРЖЕ САНДАЛИТЕ НА КРАКАТА, ЗА ДА МУ Е ЛЕКО!!! "Стойте, прочее, препасани с истина през кръста си и облечени в правдата за бронен нагръдник, и с нозе обути - готови за благовестието на мира." /Ефесяни 6:15/ С НОЗЕ ОБУТИ ДА БЛАГОВЕСТЯТ ПО ВСИЧКИ КРАИЩА МИРА ГОСПОДЕН!!! "Колко са прекрасни върху планините Нозете на онзи, който благовествува, който проповядва мир! Който благовествува добро, който проповядва спасение! Който казва на Сиона: Твоят Бог царува!" /Исая 52:7/ А НА ДРУГО МЯСТО Е КАЗАНО: "И като повика дванадесетте, почна да ги разпраща двама по двама, и даде им власт над нечистите духове. И заповяда им да не вземат нищо за път освен една тояга; ни хляб, ни торба, ни пари в пояса; но да се обуват със сандали: И, рече Той, не се обличайте с две дрехи. И каза им: В която къща влезете, оставайте в нея докле си излезете оттам. И ако в някое място не ви приемат, нито ви послушат, като излизате оттам отърсете праха из под нозете си като свидетелство против тях. И те излязоха и проповядваха, че човеците трябва да се покаят. И изгонваха много бесове, и мнозина болни помазваха с масло и ги изцеляваха." /Марк 6:7-13/ С ТИЯ САНДАЛИ МОГАТ ДА СЕ НАСТЪПВАТ ЗМИИ И СКОРПИОНИ БЕЗОПАСНО, ЗАЩОТО ПОСЛЕДНИТЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ ДОБЕРАТ ДО АХИЛЕСОВАТА ПЕТА НА ТЪПЧЕЩИЯ ГИ, ЗАЩОТО ТОЙ НЕ Е БОС!!! "Ето, давам ви власт да настъпвате на змии, и на скорпии, и власт над цялата сила на врага; и нищо няма да ви повреди." /Лука 10:19/" Май ще трябва да прочетем най-после оная дебела книга, която Партията счита за бабини девитини и упорито отказва да се изучава в училище... Само ако чуят, че съм обърнал резбата, ще ме изгонят от Партията като изкукуригал, защото за нас религията е опиум за народите... "Ами тогава вувузелите и свирките, тъпаните и барабаните, гайдите и кавалите няма да млъкнат поне 4 години, направо ще ти гръмне главата от врявата, Атреус... Явно си по-смел отколкото си мислиш - намираш се в центъра на самия ад и искаш да останеш в него - без тези сандали няма как да излезеш оттам, съжалявам за лошата вест... Но ако искаш блага вест - сандалите са пред теб!!!" Ще ги взема, но първо Партията трябва да разреши и едва тогава може да ги обуя - ако не позволи, страхувам се, че ще остана в ада во веки веков... "Сандалите са много удобни - с тях не се запарват краката, а освен това всеки ги стяга колкото е необходимо! Но за да се предпазят краката от острите камъни и прахта, от локвите и неравностите на пътя, които могат да доведат до тежки контузии, проповедниците на Благовестието на Мира трябва да НАПРАВЯТ ПРАВИ ПЪТЕКИ ЗА СВОИТЕ НОЗЕ, както е казано: "Затова укрепете немощните ръце и ослабналите колена, и направете за нозете си прави пътища, и подкрепете немощните колене." /Евреи 12:12-13/ А също: "И тъй, който наруши една от тия най-малки заповеди, и научи така човеците, най-малък ще се нарече в небесното царство; а който ги изпълни и научи така човеците, той ще се нарече велик в небесното царство." /Матей 5:19/ КОЙТО ХОДИ ПРАВО, ТОЙ ЩЕ ОТИДЕ В БОЖИЕТО ЦАРСТВО НЕ УТРЕ ИЛИ В ДРУГИ ДЕН, А ОЩЕ ДНЕС!!! НЯМА ДА ПИЩЯТ ВУВУЗЕЛИ И СВИРКИ, НЯМА ДА БИЯТ ТЪПАНИ И БАРАБАНИ, НЯМА ДА ВИКАТ ДЕЦА НА БАЩА СИ, ЧЕ Е МАФИОТ И КОМБИНА С ОЛИГАРСИ, ДА ДЮДЮКАТ ПОДИГРАВАТЕЛНО И ДА РАЗМАХВАТ ЮМРУЦИ ЗАКАНИТЕЛНО... КОЙТО ХОДИ В СВЕТЛИНА, ТОЙ НЕ ХОДИ В МРАК!!! "Укрепете немощните ръце, И утвърдете ослабналите колена. Кажете на ония, които са с уплашено сърце; Укрепете се! не бойте се! Ето вашият Бог! Възмездието ще дойде с Божие въздаяние: Той ще дойде и ще ви избави. Тогава очите на слепите ще се отворят, И ушите на глухите ще се отпушат, Тогава куцият ще скача като елен, И езикът на немия ще пее; Защото в пустата земя ще избликнат води, И потоци в пустинята." /Исая 35:3-6/" Добре, добре, но на апостолите, доколкото съм чувал, техният учител им е умил краката, а сега разбирам, че и сандалите им е повелил да носят, но той нали е на небето, а ние сме на земата... Кой ще ми умие на мен краката, така че да стана и аз апостол на мира и да благовестя на Партията радостната вест, че спокойствието и тишината са близо? И как да изтръскам праха от сандалите си - те винаги ще са прашни, колкото й да ги тръскам, нали? Как да убедя Партията, че моите сандали като ги разтръскам здраво, прахът, който е полепнал по тях, ще се изтръска от тях и те ще станат съвсем чисти? "КОЙТО Е ХРИСТОВ, ТОЙ ЧЕРПИ ВОДА ОТ ИЗВОРА НА СВОЯ БОЖЕСТВЕН УЧИТЕЛ, ЗАТОВА В ЕДНА ВОДА СА УМИТИ КРАКАТА НА ВСИЧКИ ХРИСТОВИ УЧЕНИЦИ, С ЕДНА КЪРПА ОТРИТИ И С ЕДНИ САНДАЛИ ОБУТИ: "...а който пие от водата, която Аз ще му дам, няма да ожаднее до века; но водата, която ще му дам, ще стане в него извор на вода, която извира за вечен живот." /Йоан 4:14/ А ТАЗИ ПОВЕЛЯ НА ГОСПОД КЪМ ПРОПОВЕДНИЦИТЕ НА БЛАГОВЕСТИЕТО ОЗНАЧАВА ДА СЕ ПАЗЯТ ОТ ЗЕМНИТЕ СЪБЛАЗНИ - АКО ПОПАДНАТ НА ЗАКОРАВЕЛИ СЪРЦА, КОИТО НЕ ИСКАТ ДА СЕ ПОПРАВЯТ, ДА ИЗТРЪСКАТ ПРАХТА ОТ КРАКАТА СИ, ЗАЩОТО ПО ТОЗИ ПЪТ ХОДЯТ МАГАРЕТА, А НЕ ЧОВЕЦИ... ПРЕДУПРЕЖДАВА ГИ ДА НЕ БЪДАТ МАГАРЕТА, ЗА ДА НЕ СВЪРШАТ КАТО МАГАРЕТА - ДА СЕ ТЪРКАЛЯТ В ПРАХТА, ЗА ДА СЕ "КЪПЯТ"... "И ако някой не ви приеме, нито послуша думите ви, когато излизате от дома му, или от онзи град, отърсете праха от нозете си. Истина ви казвам, по-леко ще бъде наказанието на содомската и гоморската земя в съдния ден, отколкото на онзи град." /Матей 10:14-15/ ЯВНО МАГАРЕТАТА, СИРЕЧ ГЛУПЦИТЕ, СА VIP-КЛИЕНТИТЕ НА АДА - ОГРОМНИ КОНСКИ МУХИ И ВСЯКАКВИ ДРУГИ КРЪВОПИЙЦИ ГИ ИЗТЕЗАВАТ ДЕН И НОЩ, А ТЕ САМО МАХАТ С ОПАШКА, ТЪРКАЛЯТ СЕ В ПРАХТА И РЕВАТ ОТВРЕМЕ-НАВРЕМЕ... А ПРЕЗ ОСТАНАЛОТО ВРЕМЕ СИ ПОХАПВАТ БЛАЖЕНО НЯКОЙ ВКУСЕН МАГАРЕШКИ БОДИЛ С НАЙ-БОДЛИВИТЕ ЛИСТА ИЛИ НЯКОЙ СОЧЕН БУРЕН... МАГАРЕТАТА НЕ ЗНАЯТ КАК ДА СЕ МОЛЯТ: "Отвори очите ми, За да гледам чудесните неща на Твоя закон." /Псалми 119:18/ МАГАРЕТАТА НЕ СЕ ОБЛИЧАТ В ДРЕХИ, А СТОЯТ ГОЛИ, БЕЗЗАЩИТНИ... А ТАКИВА ПРЕКРАСНИ ОДЕЖДИ ИМА - ПРОТИВ КОНСКИ МУХИ И ДРАКИ..." Какви одежди - стана ми интересно? "САНДАЛИТЕ ИМАТ ПРОЦЕПИ, ПРЕЗ КОИТО СЕ ВИЖДА ВЪТРЕШНОСТТА ИМ, И ПЛЪТНИ УЧАСТЪЦИ, ПРЕЗ КОИТО НЕ СЕ ВИЖДА ВЪТРЕ -  ТАКА И НА ЕДНИ Е ДАДЕНО ДА ЗНАЯТ ТАЙНИТЕ НА БОЖИЕТО ЦАРСТВО, А НА ДРУГИ ТЕ СА ПОКАЗАНИ В ПРИТЧИ, НО ТЕ ГЛЕДАТ И НЕ ВИЖДАТ, СЛУШАТ, А НЕ ЧУВАТ: "На вас е дадено да знаете тайните на Божието царство; а на другите се проповядва с притчи, тъй щото, като гледат да не виждат, и като слушат, да не разбират." /Лука 8:10/ ОБУЙ ТЕЗИ САНДАЛИ И ХОДИ В ПЪТЯ НА МИРА, ЗА ДА МОГА ДА ТИ КАЖА ЗА ОДЕЖДИТЕ - ЗАЩОТО ИМА ЕДНА ДРУГА ПОВЕЛЯ: "Не давайте свето нещо на кучетата, нито хвърляйте бисерите си пред свините, да не би да ги стъпчат с краката си и се обърнат да ви разкъсат." /Матей 7:6/ Е, ТОВА БЕШЕ!!!" А нямате ли някакви тапи за уши или уокмен? Тези сандали Партията няма да ми позволи да сложа, нищо че са червени отвън... Ако бяха червени и отвътре, може би щяха да се навият, но се съмнявам да ми позволят да нося бели отвътре сандали... О, как искам тишина, но трябва да прогърмя света с речи, че Партията е в комбина с дявола, да убедя пленума да се покаем дружно, да обуем тия сандали и да ги тръскаме ден и нощ от прахта, полепнала по тях, защото много чугунени глави има в Партията... Как искам по-скоро да кажа на копилетата: Елате, деца мои, вашият баща бе мъртъв, но оживя, изгубен беше, но се намери, а Партията бе ви мащеха, но вече ще ви бъде родна майка... Елате при Баща си и Майка си, прегърнете ни, деца, целунете ни и нека се простим... Простете ни, че ви предадохме на олигарси от цял свят, които ви доят и стрижат безсмилостно, а на нас пускат парички в държавната хазна да си мълчим... Еничари ни направиха, за да бъдем башибозук над роден дом, но от днес ще станем ваши закрилници... Повярвайте ни, ако може да ни вярвате след толкова много лъжи - вълкът козината си мени, а от сега нататък ще мени и нрава си... Пощадете ни и не надувайте повече тия вувузели, свирки, рогове, гайди, пищялки, кавали, не думкайте с тия тъпани, барабани, капаци от тенджери, с черпаци по дъната на тави и тенджери като нашите съседи, гърците, не викайте кукери да скачат с чанове, не носете камбани, звънци, хлопки и други звънящи неща, не дрънкайте на китари, цигулки, рояли, че направо ни пищят ушите... Милост искаме, милост, деца мои... Но прошка има там, където има покаяние - затова надувайте и удряйте по-здраво, та дано по-скоро се вразумим и с вас да се помирим...

[ЗА САНДАЛИТЕ, КОИТО ВОДЯТ ПРАВО В БОЖИЕТО ЦАРСТВО, МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ ОЩЕ МНОГО, НО ЗАПОВЯДАЙТЕ ДА ПОРАБОТИТЕ ЗА РАЗГРОМЯВАНЕТО НА ПЪНЧОСЛАВИЕТО И ЩЕ ВИ ПОКАЖА СВЕТЛИНАТА, КОЯТО МИ БЕ ПОКАЗАНА, ЗА ДА БЪДЕТЕ ПРОСВЕТЕНИ И ДА НЕ ХОДИТЕ ПОВЕЧЕ В МРАК. САМО И ЕДИНСТВЕНО ИСТИНСКОТО УЧЕНИЕ ИЗБАВЯ ОТ МРАКА НА ПЪНЧОСЛАВИЕТО!!!]

*
http://www.wissen.de/bildwb/schatzhaus-des-atreus-mykene-groesste-kreiskuppel-der-antike

Няма коментари:

Публикуване на коментар