06 август 2010

БЛИЗО, МНОГО БЛИЗО

===============================================
Здравейте, приятели!

Истините, които ви разкрих в последно време, дойдоха в повече на мнозина от вас, затова оттук нататък е добре да се замислите сериозно дали да четете блога ми. Защото започва вертикално катерене с обратен наклон, за което ви бях говорил по-напред - ако имате страх от високо или от дезориентация, то трябва да си решите дали да продължите.

Пред нас стои една колосална стена, която ще изкачим с БОЖИЯТА ПОМОЩ и когато тя застане под краката ни, тогава ще видим ВИСШАТА РЕАЛНОСТ и тия от вас, които ПОВЯРВАТ, ще ВЛЯЗАТ В НЕЯ.

Понеже се появи разтревожен читател, който не може да си обясни как всъщност съм успял да направя такъв синтез - имам всичкото време на вселената, чалнат съм и по неведоми пътища за здравия разум съм достигнал до този невероятен синтез или "някой"/"нещо" ми "снася" информация: щом аз трябва да зная кой е той, тогава и той трябва да знае кой съм аз. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар