11 април 2011

I BELIEVE

==========================
Здравейте, приятели!

Поради големия интерес продължавам да пиша за ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА.

Сигурно всеки от вас е имал детска мечта. Най-малкото сте си представяли какъв искате да станете, когато пораснете. Ще ви кажа каква беше моята детска мечта - исках да стана космонавт. Спомням си, че по комунистическо време имаше най-различни кръжоци през извънкласно време - по ракетомоделизъм, моделен парапланеризъм и всякакви други интересни за мен неща, които ме привличаха неудържимо. Така се запознах с по-големи момчета, които конструираха различни многостепенни ракети и това много ме занимаваше - отделях специално време, за да изучавам тези чертежи и разпитвайки ги за това, за онова, аз съпреживявах всичко, сякаш участвах в реална космическа програма.

http://vbox7.com/play:36789f2a

Спомням си, когато майка ми заведе мен и сестра ми във филателията и ни каза да си изберем марки, като най-първо ни купи по един тъмносин класьор. Марките всъщност са общи, но всеки има свой класьор, в който внася ред. Както на него му харесва. Не съм ги отварял може би 10 години - отварям моя класьор и виждам най-отгоре една червено-бяла кола от Формула 1 в профил, а отдолу състезателни формули от старовремските и разни мъжаги са се подпрели на колите, още по-отдолу стари модели коли, най-отдолу футуристични модели, обръщам и следват старовремски мотори и коли, обръщам отново и попадам на ветроходни кораби от всякакви епохи, няма да повтарям думата обръщам, следват ледоразбивачи, най-различни знаменити кораби, парни влакове, хидросамолети, старинни и модерни самолети, вертолети, след което следва една голяма колекция космически апарати, виждат се лица на усмихнати космонавти, които ми махат с ръка и ми казват: "Не спирай да мечтаеш!". Има много стари балони, маяци, интересно и морски фарове, футуристични пейзажи, космически кораби от бъдещето и космически градове... Поглеждам класьора на сестра ми и най-отгоре има три портрета на жени с големи капели с пера и пищни рокли, от които се подават някои любопитни подробности. Там са аквариумните рибки, цветята, гъбите и пр.

Моят класьор ясно показва моя афинитет към техниката и най-вече към ФАНТАЗИРАНЕТО. Бяха интересни години. Но дойде 1989 година и всички вътре- и извънкласни занимания бяха сведени до минимум - останаха само списанията, които като разлиствах си спомнях с умиление за безвъзвратно отминалото време /нямаше и големите момчета, които бяха напуснали това основно училище/. Изминаха 10-15 години, завърших гимназия, завърших университет и когато дойде време да започна своя старт в живота, се оказа, че няма стартова площадка /не ракетна, а никаква/. Подкарах няколко брички, но не ми хареса. Затова един ден се отказах от шофирането и отидох КЪДЕ МИСЛИТЕ - върнах се в моето детство, но понеже бях голям на телесна маса явно съм влязъл в полезрението на споменатите досадници, които трябваше да финтирам по някакъв начин.

Така реших да напиша вече споменатата книга. И, представете си, тия, които не искаха да я прочетат, отнякъде чули-недочули какво пише в нея, ме обявиха за УЧЕН. :) Първо беше книгата, после писмата.

Междувременно започнаха да ме посещават отблизо и далеч - това най-напред забавляваше моите близки, но после започнаха да негодуват, да роптаят, да проклинат, да нареждат вдън земя да потънат тези субекти, но на мен ми беше приятно да си говорим. С годините осъзнах, че не е важно кой си, а за кого те мислят. Ако успееш да шашнеш някого с каквото й да било, приказките няма да имат край. :)

С времето в мен се породи идеята да опитам да пробия с НОВ ВСЕЛЕНСКИ МОДЕЛ - да пробия с ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА - ВСЕЛЕНАТА СЕ ПРОЕКТИРА ОТ БОЖИЯ ДУХ. Просто исках да отчета някаква дейност, с която да запуша устата на занимаващите се с мен - те упорито си вряха носа в моите работи и ме поучаваха, че четенето на философски трудове и историческа литература, както и на Св. Писание, е ЗАГУБА НА ВРЕМЕ. А също и писането на книги - нямало кой да чете глупостите на разни празноглавци като мен; а дори не искаха да прочетат моята книга. Написах ПИСМОТО ДО БАН и с една друга цел - исках да проверя дали минавам за учен. Резултатът беше повече от изненадващ за мен - не само че минавах за такъв, ами и искаха да чуят каква, аджеба, е тази ОСНОВНА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА. Сериозно се стреснах, защото написаното в ПИСМОТО ДО БАН беше ХИПОТЕЗА, която не почиваше на никакви твърдения от когото й да било от признатите авторитети, а напротив - беше една яка КОНТРА на достиженията в науката. Уплаших се от настъпателността на експерта, който ме заля с ведро студена вода и ме притисна в ъгъла - спомних си за една моя колежка, за която вече писах. [http://forums.pravoslavie.bg/viewtopic.php?f=10&t=2202&start=0] Направо тръпки ме побиха. Истината, както вече ви казах, скъпи приятели, е тази - не съм ИЗМИСЛЯЛ И ФОРМУЛИРАЛ НИКАКВА ОСНОВНА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА - В =ТОЗИ СМИСЪЛ= НЕ СЪМ ОТКРИВАЛ НИЩО. НО ИМЕННО КАТО ОБИКНОВЕН ЧОВЕК НАПРАВИХ НАЙ-ГОЛЯМОТО СИ ОТКРИТИЕ. ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА ЧИСТО И ПРОСТО СИ СЪЩЕСТВУВАШЕ, АЗ ПРОСТО Я ЗЪРНАХ. НО НЕ МОЖЕХ ДА СВЕДА НИВОТО ДО РАЗБИРАЕМ ЕЗИК И В ТОЗИ СМИСЪЛ КАКВОТО Й ДА БЯХ ОТКРИЛ, ОСТАВАШЕ В СФЕРАТА НА ФАНТАЗИЯТА. Но откъде се беше появил този термин, който оказваше такова магическо влияние върху всички? ОСНОВНА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА!!! Бях ходил на едно представление на Мариус Куркински за грейпфрута и все си повтарях ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА в най-различни тоналности. Междувпрочем писах на този експерт по препоръка на мой близък приятел. Беше ми интересно да си пиша с високо ерудиран експерт от БАН - този човек беше посветил живота си на науката и моето писмо направо го просълзи от смях/плач - ако застъпеното от мен схващане за света беше вярно /АКО ТОЙ МОЖЕШЕ ДА МЕ РАЗБЕРЕ И ТОВА, КОЕТО ТВЪРДЯХ, БЕШЕ ВЯРНО!!!/, започваше нова ера, затова той подходи изключително професионално - опита се да ме раздразни, за да му дам ЗЛАТНОТО ЯЙЦЕ, докато не съм размислил и не съм изчезнал от полезрението му. Но той не знаеше [вече знае!] цялата тази история, която ви разказвам, именно че не съм ИЗМИСЛЯЛ И ФОРМУЛИРАЛ НИКАКВА ОСНОВНА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА, затова не се изживявам като ОТКРИВАТЕЛ, а просто пиша като ФИЛОСОФ, затова дали щеше да е той или някой друг, не беше от голямо значение за мен - отказът от лична среща той изтълкува като потайност и конспиративност. :) И започна да ме ухажва да го СВЕТНА за всичко около ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА. Но дано да се е успокоил /както и всички останали/ след РАЗКРИТИЯТА. Не съм готов да ОБНАРОДВАМ ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА.

Прося ПРОЩЕНИЕ от всички. Няма никаква ОСНОВНА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА, която да съм ИЗМИСЛЯЛ и ФОРМУЛИРАЛ. Единствената ми препоръка е тази - БДЕТЕ, защото не знаете деня и часа, когато ще ви СВЕТНА за ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА, КОЯТО МИ СЕ ДАДЕ СВИШЕ. С помощта на ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА планирам да създам ВИСША АКАДЕМИЯ НА НАУКИТЕ /ВАН/. Основната дейност на ВАН ще бъде да отвори очите на учените-атеисти и техния електорат, че СВЕТЪТ Е ПЛОД НА ВИСШ РАЗУМ, а на вярващите да даде криле да полетят към ВИСШАТА РЕАЛНОСТ. ВЕЛИКИЯТ АРХИТЕКТ НА ВСЕЛЕНАТА, ПЪРВИЯТ И ПОСЛЕДНИЯТ, НАЧАЛОТО И КРАЯТ СЪЩЕСТВУВА, А ПОСРЕДСТВОМ НЕГО И ВСИЧКО!!! Междувременно, ако се намерят желаещи, ще бъдат решени някои наболели световни проблеми. [http://www.undp.org/mdg/basics.shtml]

http://www.youtube.com/watch?v=iL_1nJ9y1Iw

Няма коментари:

Публикуване на коментар