30 октомври 2011

ДО НОВИ СРЕЩИ

====================
Здравейте, приятели!

Преустановявам писането в блога за неопределен период от време. Надявам се скоро да пиша отново, защото имам още много какво да споделя с вас. Ако се чудите защо няма да пиша - повреди ми се компютърът. Явно трябва нов, но тази година бях непреклонен да се върна в производството като инженер - веднъж заради работа, която не отговаря на моите възможности, втори път заради мизерното заплащане и трети път заради ненормалните условия на труд. Кризата с инженерните кадри, която предрекох, дойде - от Брюксел до София и обратно търсят под дърво и камък всеки инженер, но горните три сериозни психологически бариери пред един инженер - веднъж тепърва да почва да учи нещо, защото някой се нуждаел точно от такъв специалист /и понеже няма такъв, той ще стане "запушалка"/, втори път от супер ниското заплащане /500-550 лв./, което в /чужд/ град, при тези цени на /квартирите,/ тока, храната, транспорта, облеклото..., просто ще гледаме "Мисията невъзможна", а пък работните условия са просто под всякаква критика... В един завод бяха натъпкали инженерите в една кабинка насред цеха и аз да работя 8 часа вътре?! Имах за размисъл 3 дни - да кажа дали съм съгласен да ме "преквалифицират", да вземам 500-550 лв., като за целта да работя по 8 ч. в тази кабинка. Веднага попитах един от инженерите как е свикнал с този шум. Оказа се, че в момента работят 1/3 от машините и този шум бил поносим, но когато заработели всичките - с една дума - ад! Тогава разбрах, че и 3 секунди размисъл са ми достатъчни. А сега накъде? Имам 3+3 варианта: да поема в неизвестна посока от терминал 2 - където ме отвее вятърът, стига да имам пари за самолетен билет; да отида на село, но този път най-вероятно няма да поема към спешното отделение, а към отвъдното; като още една възможност - мога да похлопам на вратите на местната психиатрия и да потърся спасение от ЛУДНИЦАТА, КОЯТО Е СВЕТЪТ. Духовната криза, в която се намира светът, се задълбочава - оттук насетне жертвите на това БЕЗУМИЕ ще растят в геометрична прогресия. САМО ФАКЕЛЪТ НА ИСТИНСКАТА ВЕРА НОСИ НОВА СВЕТЛА ЕРА!

Няма коментари:

Публикуване на коментар