15 септември 2010

МОЕТО ОТКРИТИЕ

===============================
Здравейте, приятели!

Вече ви разкрих ВЕЛИКАТА ТАЙНА и се чувствам някак особено. Защото ви разкрих своето ИСТИНСКО ЛИЦЕ и някак си се усещам незащитен, гол, съблечен от топлата дреха, която си бях създал от НИЩОТО, за да изглеждам НЕВИДИМ. А сега съм съвсем ВИДИМ за всички. Но ви моля и дори настоявам да не приемате за чиста монета всяка МОЯ ДУМА, БЕЗ ДА Я ПРОВЕРИТЕ, за да не би да изгубите СТАБИЛНАТА ОСНОВА, на която сте стъпили или смятате да стъпите.

Сега ще ви разкрия МОЕТО НАЙ-ВЕЛИКО ОТКРИТИЕ, което ме удари като мокър парцал по главата. Това стана по следния начин - говорих си с един от ротиращите около мен учени, които ме спохождаха сегиз-тогиз и обменяхме идеи - аз черпех от неизчерпаемия извор на ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА или както вече ви казах от МОЯТА ФАНТАЗИЯ. :)

И както стояхме, огрени от СЛЪНЦЕТО, и сенките се удължаваха все повече, този МЪДРЕЦ ми каза: "Знаеш ли, приятелю, повечето открития в науката са направени от обикновени хора, затова обикновените хора са интересни за учените, коите не са никакви учени..." Това се запечата в съзнанието ми - колко точно и проникновено беше, така просто и същевременно в него имаше такава дълбочина. Изпратих моя приятел до портата и останах да мисля върху неговите думи - ТОВА ОТКРИТИЕ НАДМИНАВАШЕ ВСИЧКО. Чак сега разбрах или започнах да разбирам, че всъщност в БАН и където и да е другаде по света не работят учени, откриващи нови неща, а те просто чакаха да се появи някой с откритие, за да го присвоят и да отчетат дейност. Тяхната работа се заключаваше в това да кажат има ли откритие, изобретение и пр., или се касае за вече съществуващо такова. Ще кажете: "Че това всеки може да каже? Достатъчно е да прочете НАЛИЧНАТА литература!" Питам: "Кой държи патентите?" Някой ще отговори: "Ами, те!!!" Питам: "Има ли нужда да задавам повече въпроси?" Някой ще каже: "Всичко е ясно като бял ден!!!" Нов въпрос: "А ако кажат, че няма откритие, кой може да провери, дали не лъжат? Ако искат да задигнат нещо от някого, е достатъчно да му разиграят един хубав театър и да го пратят в глуха линия - мислите, че не може? И какво ви кара да мислите, че едни хора, невярващи в ХРИСТИЯНСКИЯ МОРАЛ, не са в състояние да направят точно това?" Но в случая аз разигравах театъра :) /от зор!/ и бягайки от едни досадници, се наврях в лапите на други, демек, аз, ментето-учен се наврях в ръцете на мое подобие, но той ПОВЯРВА, че аз съм истински откривател и тръгна да ме обработва да снеса ЗЛАТНОТО ЯЙЦЕ. Но нямаше никакво ЗЛАТНО ЯЙЦЕ! Направих финт и му казах, че щом е толкова зает, няма да отнемам от ценното му време и затворих наполовин отворената уста на канещия ме да се срещнем. Той не очакваше този трик от моя страна, защото е бил убеден, че щом му пиша, искам да се срещнем и да му дам ЗЛАТНОТО ЯЙЦЕ. Но вместо това да стане, той ми даде ЗЛАТНОТО ЯЙЦЕ. :) За което съм му много благодарен - разбрах, че цялата човешка наука В МОМЕНТА е една паянтова барака, която скърца и пука при най-лек полъх на вятъра и ако се появи един лош вълк и духне по-силно, ще я отнесе с все всичко в нея. Все пак не трябва да бъда несправедлив - тия т. нар. учени, от които малко са УЛУЧЕНИ от Бога да направят някакви открития, се занимават с изучаване на огромната база данни, с която разполагат и която зорко пазят от чужд поглед. Те колекционират познание и се мъчат да го обхванат логически, но това не им се удава, защото са невероятно скарани с РАЗУМА и единствено могат да чакат някой В ЧАС да се появи на хоризонта и да ги СВЕТНЕ за какво става дума. Без да знам това, аз съм се появил НА БЯЛ КОН и като съм размахал ЗНАМЕТО - ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА, съм създал такава еуфория в главата на моя експерт от БАН, че той е затракал на компютъра като бясно куче, за да привлече вниманието ми, като ме раздразни и аз тръгна да му доказвам, че не е прав, като му дам ЗЛАТНОТО ЯЙЦЕ. Но понеже в мен нямаше никакво ЗЛАТНО ЯЙЦЕ, аз се побоях да се срещна с него, защото трябваше да чупя пари, нерви и най-важното - щях да срутя моята ЗАЩИТНА СТЕНА. Затова му казах да забрави всичко и да си гледа живота. :)

И на вас казвам - няма никакво ЗЛАТНО ЯЙЦЕ, няма никаква ОСНОВНА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА, открита от Vasquez, просто реших да се позабавлявам като ви отворя очите за ловките манипулатори, които може да срещнете навсякъде - само дето те ще ви задигнат къщата, парите и жената, а аз искам да ви направя ДОМ, да ви дам БОГАТСТВО и да ви разкажа коя е ЖЕНАТА за вас.

Истинското БОГАТСТВО е СТАБИЛНАТА ОСНОВА - вашата ЖЕНА, вашият ПАРТНЬОР в ЖИВОТА - именно ДУХЪТ, ЗДРАВИЯТ РАЗУМ, правещ ви МИСЛЕЩ ЧОВЕК. Ако вие сте МИСЛЕЩ ЧОВЕК, ще разберете ВСИЧКО, КАКВОТО ВИ ГОВОРЯ, и ще ми простите. Моля се да дойдете на КАНАРАТА, за да видите СИНЕВАТА. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар