14 септември 2010

РАЗКРИТИЯ

==============================

Днес афиширах в ПравославиеБГ следното:

Прощавайте за невъзможността ми да ви отговоря бързо относно въпросите, свързани с ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА. Когато се освободя от останалите си ангажименти и си събера мислите от последните 10 години, ще обясня на един що годе разбираем език материята и се надявам да внеса такава яснота :), че всякакви въпроси ще са напълно безсмислени. Още отсега да кажа, че това познание няма нищо общо с окултизма, с окултистите въобще и с техния "сървър", затова не ме питайте повече: Ама това ли е, ама онова ли е? - Не, не е, имайте търпение, всичко ще разберете с две думи и стига да има някой вкъщи, сиреч във вас, ще разберете веднага имате ли връзка със СЪРВЪРА или нямате.

Извинявам се и на всички, които ми пишат в блога и на имейла, и се нервират защо не им отговарям - чакам да се съберат повечко коментари и писма и ще им отговоря накуп. Всички анонимни ще получат отговори на въпросите си, както и всички останали. Но всичко с времето си.

=============================
Здравейте, приятели!

Искам да ви занимая с една вярвам интересна за всички вас тема - искам да се изповядам. Искам да ви разкрия кой съм аз и защо създадох този блог - може би ще има разочаровани, може би ще има плач, а може би плач и смях или смях през сълзи, може да сте ми ядосани, а може тепърва да ми се разядосате, но въпреки всичко това аз искам да разкрия пред вас ИСТИНСКОТО ЛИЦЕ на моя милост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар