16 септември 2010

ПЕРФЕКТНИЯТ ПЪЗЕЛ

=========================
Здравейте, приятели!

За мен Св. Писание е ФИЛОСОФСКО ПРОИЗВЕДЕНИЕ от много висок клас, затова не може да бъде разбрано от хора, нямащи НИКАКВА представа от ФИЛОСОФИЯ /филео + софос = обичам + мъдрост/. Плъзгайки се по плоскостта на своя повърхностен ум, те достигат до под кривата круша и не можейки да разберат КАКВО ПИШЕ В СВ. ПИСАНИЕ, им остава единствено да си ФАНТАЗИРАТ разни работи, което от своя страна води до обратен ефект - вместо да се издигат НАГОРЕ, те се сриват НАДОЛУ.

Днешният свят, такъв, какъвто го виждам, е едно недоразумение, плод на множество лъжовни философии, които нямат нищо общо със Св. Писание, а са произлезли от сърцата на заблудени хора, които са се опитвали да свържат двата края и да избутат този живот, но така са създали такава каша и са оставили такова ЛОШО НАСЛЕДИЕ, че днес за мнозина този свят Е една голяма тоалетна инсталация, с много нужници - едни по-чисти, а други преливащи от фекалии.

Днес все повече се афишира икуменизма, обединението на различни религиозни фракции в една общност - с интерес следя какви ги върши г-н Аднан Октар, известен още като Харун Яхя, какви ги върши папата, вселенският патриарх... И знаете ли какво се чудя? Питам се: "Какво ги спира да обяват пред света, че между тях няма никаква разлика?" Някой ще скокне: "Как да няма никаква разлика, ти луд ли си, бе? Виж миналото, чети историята, разгледай философските рамки на различните религии..." Ами ГЛЕДАМ и НЕ ВИЖДАМ никаква разлика!!!

Сега ще се опитам да направя невъзможното - да убедя някои от вас, по-схватливите, че КОЙТО Й ДА Е ВЯРВАЩ В БОГА ЧОВЕК, било християнин, мюсюлманин, евреин, будист и пр. религиозен човек, Е ВАШ БРАТ, затова да не се гнусите от тия, които са ВАШИ БРАТЯ. Ще ви обясня КОЯ Е ЕДИНСТВЕНАТА РЕЛИГИЯ И КОИ СА ВАШИ БРАТЯ - СИРЕЧ КАК ДА ГИ РАЗПОЗНАЕТЕ, защото много вярващи само симулират, че са вярващи, за да се награбят с лукавство и проклетия, защото си мислят, че могат безнаказано да крадат и лъжат.

Искам да помислите КАКВО Е ОБЩОТО между Битие 38:1-30 и Лука 15:11-32. Сигурен съм, че може да откриете много неща, но дали ще откриете ТОВА, КОЕТО ЩЕ ВИ КАЖА. - ОБЩОТО Е ЗАЛОГЪТ!!!

"16 Той, прочее, свърна към нея на пътя и рече: Остави ме, моля, да вляза при тебе; (защото не позна, че беше снаха му). И тя рече: Какво ще ми дадеш, за да влезеш при мене?
17 А той рече: Ще ти изпратя яре от стадото. И тя отвърна: Даваш ли ми залог, догде го изпратиш?
18 Рече той: Какъв залог да ти дам? И тя каза: Печата си, ширита си и тоягата си, която е в ръката ти. И той й ги даде. И влезе при нея и тя зачна от него." /Битие 38:16-18/

Сега да видим Лука 15:11-32. Ето какво пише тук:

"20 И стана и дойде при баща си. А когато бе още далеч, видя го баща му, смили се, и като се завтече, хвърли се на врата му и го целуваше.
21 Рече му синът: Тате, съгреших против небето и пред тебе; не съм вече достоен да се наричам твой син.
22 Но бащата рече на слугите си: Скоро изнесете най-хубавата премяна и облечете го, и турете пръстен на ръката му и обуща на нозете му;
23 докарайте угоеното теле и го заколете и нека ядем и се веселим..." /Лука 15:20-23/

ПЕЧАТ, ШИРИТ, ТОЯГА!!! Какво символизират? Какво символизира ТОЯГАТА, ЖЕЗЪЛЪТ? Какво символизира ШИРИТЪТ, ПОЯСЪТ? Какво символизира ПЕЧАТЪТ, ПРЪСТЕНЪТ? Сигурен съм, че вече се досещате КАКВО ВИ КАЗВАМ - това са АТРИБУТИ НА ВЪРХОВЕНСТВО, на ЦАРСКА ВЛАСТ.

Искам да ви попитам, ако видите някой напълно непознат, имащ нещо, което ви харесва, а вие имате нещо, което харесва на него във вас, но на вас ви трябва това нещо, да речем паспорта, кредитната карта и ключовете за паркираната до вас кола, вие ще му ги дадете ли, за да вземете от него това, което искате да ви даде, да си отидете до вкъщи пеша и да му донесете това, което искате да му дадете и сте се разбрали да му дадете. Има ли някаква гаранция, че не ви е излъгал, за да отмъкне точно това, което е искал да вземе от вас? Аз не виждам да има някаква гаранция, за вас не знам.

Искам да ви разкажа как ме измами един човек, представящ се за професор в университета, където учех. Бях на изпит и този тарикат е забелязал, че в главата ми тече трескава подготовка за изпита и започна да се суети, да се обарва по джобовете, да се вайка. Привлече вниманието ми и аз го питам: "Господине, какво става, добре ли сте? Мога ли с нещо да Ви помогна?" Той ме погледна с измъчен поглед и ми каза: "Приятно ми е, аз съм Проф. --- - кабинетът ми е в ей този коридор, но секретарката ми, която ме чака долу в колата, е забравила ключовете за кабинета, а вътре е куфарчето ми и портфейла - трябва да отида до другата сграда, т. е. да кръстосам цял град, за да се добера до ключовете. А спешно ми трябват 10 лева. Ако можете да ми заемете 10 лева, ще съм Ви безкрайно благодарен." Усмихнах се, без въобще да се замислям вярно ли е това, което ми казва този човек. Бръкнах във вътрешния си джоб, имах пари за кино и пр., таен запас, и му викам: "Имам 20 лева нацяло - ако искате отидете първо ги развалете, върнете ми 10 лева, а другите вземете и ще ми ги върнете, когато си намерите ключовете. Не мога да дойда с вас, защото след малко съм на изпит при моя професор, ей в тази врата" и му показах къде. Той само това чакаше, благодари ми сърдечно и изчезна - до ден днешен няма и помен от него. Изпитът свърши, добре се представих, бях доволен и си викам къде изчезна Проф. ---. Я да потърся кабинета му - търсих, гледах, нямаше такова име. Разсмях се - бях си купил акъл за 20 лева. С видимо добро настроение се обаждам вкъщи и викам: "Странна работа ми се случи днес - откраднаха ми 20 лева, затова ми пратете още." Предстоеше ми да извървя дълъг път, да започна една титанична битка...

Битката* /виж звездата по-долу/ беше трудна, е трудна, но сладка :) - аз съм много талантлив в прекарването на мошеници и това ми доставя удоволствие - затова скроих ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА. ИЗГЛЕЖДАШЕ нещо голямо, нещо велико - пратих всички досадници, ротиращи около моя милост, за зелен хайвер, но когато вече предвкусвах победата, захапа този лакомник от БАН. Проблемът беше, че това беше едно голямо НИЩО, поне така си мислех - защо така драпаше и натискаше за едно голямо НИЩО? И, бам, ме прасна МОЕТО ОТКРИТИЕ - аз му ИЗГЛЕЖДАХ нещо голямо. Пред мен стоеше един титан на мисълта, който се опита да ме измами и ако наистина имах нещо в ръцете, щях да му го дам като малко дете. Дотогава все още не бях научил урока на Проф. --- - трябваха ми доста години да го науча, дотогава ми беше смешно. Тогава, преди толкова години, всъщност съм гледал КИНО за 20 лева. Но не трябваше да съжалявам за ТОВА, КОЕТО ВИДЯХ - аз помогнах на Проф. ---, а той ми помогна да излеза от света на заблудите /света на детински наивните/ - да прогледна, че в този свят има мошеници, тарикати, кариеристи, подмазвачи и всякаква друга паплач, които само гледат как да те прекарат, за да им върви на тях работата. Реших да се боря* с тази гнойна язва, която искаше да ме направи гнил плод, даващ гнили плодове.

Защо ви разказвам всичко това, скъпи приятели - защото никой МИСЛЕЩ ЧОВЕК няма да си даде ПЕЧАТА, ШИРИТА И ТОЯГАТА на човек, който вижда запръвпът, при това без да ВИЖДА ЛИЦЕТО МУ. Вижте, за някой, който не мисли с главата си, съм сигурен, че въобще няма да се замисли.

Ако някой си сложи една маска на Мики Маус и ви каже: "Здравейте, името ми е Мики Маус. Имам чудесни неща за вас - дайте си скъпоценностите, които имате във вас, а аз ще ви чакам тук, за да си отидете до вкъщи и да си вземете пари, ето ви нещата, вземете ги, няма да съжалявате - вие знаете кой съм, няма къде да избягам. Не ми ли вярвате?" Ще му повярвате ли, че не може да свали когато си поиска своето лице и да ви покаже своята истинска маска?

КАКВО ИСКАМ ДА ВИ КАЖА? СВ. ПИСАНИЕ НЕ Е ЗА ГЛУПАЦИ, ЗА МАЛОУМНИЦИ, КОИТО СЕ ВОДЯТ ПО АКЪЛА НА ДРУГИ ТАКИВА - ТУК СЕ ИЗИСКВА ТАКАВА ЛОГИКА, ЧЕ САМО МИСЛЕЩИТЕ ЧОВЕЦИ МОГАТ ДА РАЗБЕРАТ КАКВО ПИШЕ В СВ. ПИСАНИЕ.

Искам да ви кажа КАК ДА СТАНЕМ БРАТЯ - това не означава, че ще го направите /за мен ВЕЧЕ е факт/, но нека ви кажа КАК МОЖЕ ДА СТАНЕМ БРАТЯ. Очевидно е, че всеки един човек получава НАСЛЕДИЕ - един се ражда в християнска страна, друг в мюсюлманска, трети в Израел, четвърти в ивицата Газа и т. н. Той получава в НАСЛЕДИЕ някаква религия /и още много други неща!/ от своите предци. Сега искам да си поемете дъх и да ме чуете много внимателно - няма нито минало, нито бъдеще, има само СЕГА - всичко, каквото смятате за "минало" е сноп към НАСТОЯЩЕТО, а всичко за "бъдеще" - отново сноп към НАСТОЯЩЕТО. ЦЯЛАТА ВСЕЛЕНА СЪЩЕСТВУВА В ЕДИН МИГ, затова променяйки НАСТОЯЩЕТО може да се променя ФОКУСА, сиреч НАСТОЯЩЕТО е ОПТИЧЕСКИ ЕЛЕМЕНТ, през който преминава входно-изходният сигнал. Миналото и бъдещето са в нашите глави, не и извън тях. Миналото е такова, каквото го виждаме в спомените си, доколко осмислено, доколко не, респективно бъдещето е такова, каквото излезе от главите ни. С други думи - проблемът не е нито миналото, нито бъдещето, проблемът е в НАШЕТО МИСЛЕНЕ!!!

Ако някога стъпите на КАНАРАТА, за да видите СИНЕВАТА, ще видите КЛЮЧА, КОЙТО ОТВАРЯ ЗАКЛЮЧЕНИТЕ ВРАТИ КЪМ НОВИЯ СВЯТ. Аз ще ви го покажа, защото вие сте мои приятели, а ГОСПОД ТАКА ГОВОРИ: Да даваме ЖИВОТА СИ на своите приятели!!! Аз искам да ви дам ДУХ-ЪТ В МЕН!!!

Гледайте много внимателно и слушайте много внимателно, ако имате проблем с АНГЛИЙСКИЯ, си намерете ПРЕВОДАЧ:

http://www.youtube.com/watch?v=O3DpK949fXk

http://www.youtube.com/watch?v=xINx7IPH8BE

http://www.youtube.com/watch?v=UnwUVBtJby8

http://www.youtube.com/watch?v=luGwNrQUl98

http://www.youtube.com/watch?v=oe5eQyggxWU

http://www.youtube.com/watch?v=GFQd2jGb0bg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_O_0yegDdIw&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=WMGrcvJ-JR4&NR=1


/Следва продължение/

Няма коментари:

Публикуване на коментар