15 юни 2012

"ПЕТОЛЪЧКАТА"

====================
Здравейте, приятели!

ВНИМАНИЕ! ДОБРЕ ДОШЛИ В НАШИЯ УШЕН КАБИНЕТ /ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЯМАМЕ СПОНСОР, ЗАТОВА НЕ МОЖЕМ ДА ВИ ОСИГУРИМ БЕЗПЛАТНО ЛЕЧЕНИЕ/! АКО ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ СЪС СЛУХА, ВЪПРЕКИ ЧЕ НЯМАТЕ ОПЛАКВАНИЯ, ПОТЪРСЕТЕ ПОМОЩ В БТС /ВИЖ ПО-ДОЛУ/! ДАНО УСПЕЯТ ДА ВИ ПОМОГНАТ!

Цяла седмица вече дават по новините как се взривяват боеприпаси и гъби от отровни газове се издигат в небето край "Петолъчката". Летят шрапнели и земята се тресе от мощните експлозии... ТЯ, "ПЕТОЛЪЧКАТА", НЕ Е СПИРАЛА ДА СЕ ТРЕСЕ ОТ МОЩНИ ЕКСПЛОЗИИ ОТ ПОЛОВИН ВЕК!!! КОЙ ЩЕ РАЗМИНИРА ОТ НЕВЗРИВЕНИТЕ СНАРЯДИ, КОИТО СА КЪДЕ ЛИ НЕ, СЕ ПИТАМ?!

Има един знаков паметник край с. Балван, Търновско, който е построен СПЕЦИАЛНО за всички ГЛУХИ хора /СЪС СПУКАНИ ТЪПАНЧЕТА/!!! [Предлагам БТС /Българският туристически съюз/ да избере 100 обекта СПЕЦИАЛНО за ГЛУХИ хора, а на посетилите 25, 50 и 100 обекта да се дава КАТО НАГРАДА съответно по един БРОНЗОВ, СРЕБЪРЕН И ЗЛАТЕН КАМЕРТОН!]

http://www.panoramio.com/user/2442408/tags/Monument%20%22Balvanska%20battle%22village%20Balvan

Двата кръстосани железобетонни обръча символизират родните и чуждите угнетители, а монолитната композиция, стояща на пиедестал от големи дялани камъни, стоящ на друг пиедестал от малки ломени камъни, символизира СИМБИОЗАТА на всички БОРЦИ ЗА СВОБОДА, РАВЕНСТВО И БРАТСТВО, от стоящите на огневата линия до стоящите в тила, които единствено ЕДИННИ могат да разкъсат РОБСКИТЕ ОКОВИ в своя устрем и да полетят...


Питали ли сте се някога как партизаните са оцеляли в гората през лятото без хладилник? Те са изминавали понякога десетки километри пеша и всичко са носили на гръб! Как храната им не се е разваляла от летните жеги? Един от последните живи ятаци на смъртния си одър предал тайната на своя син, за да не умрат от глад бъдещите партизани! Яли са храна, която не се разваля! Че коя храна не се разваля?! Ами, халвата! В халвата били поставяни изобилно всякакви ядки и сушени плодове /без костилки/, в зависимост от сезона - почистени орехи, фъстъци, бадеми..., както и сушени сливи, кайсии, грозде... Във вид на калъпи те поемали към партизаните, които като свършели хляба и останалите провизии започвали да ядат тази халва с ядки и плодове. Не е чудно, че от толкова фруктоза и глюкоза те написали стотици стихотворения за СЛАДКИЯ комунизъм, който идвал на Земята...

Но КАКВО се обърка, та СЛАДКИЯТ РАЙ се превърна в СОЛЕН АД?

За мен основната причина е следната: комунистите бяха възприели хитлеристката шовинистична идея за "чиста раса", но във вид на "чиста класа" - бяха създали партийна родова аристокрация. Класово разделение, което се предава по наследство - нещо като аристократичната титла от миналото.

"Аристократите" "колеха" и "бесеха" "простолюдието", някогашните властимащи и техните деца, както и всички, които не се подчиняваха на волята им. Повечето правеха каквото им ЗАПОВЯДАТ, от СТРАХ! Тези, които не се ПОДЧИНЯВАХА, отиваха в концлагер или лудница! Провидението ме срещна с двама от тях. Първият бил воден многократно на разстрел, защото отказвал да работи /син е на околийски началник, разстрелян от Народния съд/. Беше доста странна птица - например беше адамит и се печеше по скалите като змия, разхождаше се сред природата и се къпеше във вирове по реките. Имаше маломерно жилище - в едната стая живееше той, а в другата - неговите квартиранти. Не работеше, а по цял ден се разхождаше. Беше облечен в един стар балтон, а на главата си носеше меко бомбе. Веднъж ни покани на гости - оказа се, че спи на дървен нар, ляга си със залеза на слънцето и става с изгрева. Максималната сметка за ток /от неговата стая/ не надхвърляла 5 стотинки на месец /една баничка беше 11 стотинки/. Цялата зима моржуваше, а от наема се изхранваше. Единствено имаше един единствен разход за ток - ниско до пода към едно бюро, което служеше за маса и писалище едновременно, беше монтирана една мощна електрическа крушка, която да ти загрее стъпалата на краката, докато си седнал. Този ЛУКС беше за през зимата... От него научих първата си дума на немски - Ordnung /ред/. Имал дете от италианка, но те избягали, а него не го пуснали с тях... Вторият беше също толкова странен - приспособил един стар трабант в тоалетна за четирима, но не влязъл за това в лудницата, а защото решил да спазва РЕДА: работел като пазач някъде и шефът му му казал да не пуска никого след 8 часа сутринта; но една сутрин шефът му закъснял и той отказал да вдигне бариерата пред колата му... Беше пенсиониран по болест - като шизофреник...

Властваше също така и ЛИЦЕМЕРИЕТО! Баща ми, например, не изповядваше идеите на СВЕТЛИЯ комунизъм, въпреки че се водеше ПО ДОКУМЕНТИ комунист. Той не споделяше своите блага със собствените си жена и деца, та какво остава за другите! Но на всичко отгоре беше и измамник! Как разбрах това /веднъж може да сгреши, както лъжеше военните, че семейството му съществува, но системно вече си е диагноза/? Майка му му дала голяма сума пари, за да се откаже да пуши /не за друго, а заради това, че сърцето й се късало от мъка като вижда как парите стават на дим/. Баща ми взел парите без капка свян... и ги изпушил! Кажете ми, може ли един ЧЕСТЕН комунист да направи подобно нещо? Дори не се притеснява да разказва тази история и ако някой друг му даде пари да спре да пуши БЕЗ ПРИТЕСНЕНИЕ ще ги вземе, но пак няма да откаже цигарите! Заключвам от всичко видяно, че баща ми, подобно на много други като него /предвид ПЛАЧЕВНАТА КАРТИНА, която се разкри след 1989-та/, просто се е ПРЕДСТАВЯЛ за комунист! [Влязъл е в Партията, понеже е син на земеделец, и понеже напливът към военните училища не е бил особено голям /с тази "черна точка", дядо си, на когото е кръстен, просто му е била спукана работата при голям наплив/.] Веднъж ми разказа една интересна история - за някакъв измамник в един блок, който се включил към електрическата инсталация на входното осветление. Някой се усетил, че много ток отива за общите помещения и свикали общо събрание. След дълга одисея се оказало, че измамникът търчал начело на всички останали и викал "Дръжте крадеца!"...

Като крайно бедни ние никога не можахме да си купим видео, но подчинените на баща ми явно са били по-богати от нас. Често им ходехме на гости и гледахме предимно от пиратски касети главно мафиотски екшъни. Децата на всички по цял ден имаха "привилегията" да си пълнят главите с ПОМИЯ... Ако може да се отчете един плюс на баща ми, то това е този - спасил ме е от ФОРМАТИРАНЕ! Децата /като процент не мога да кажа, но предполагам доста голям/ бяха ЛУДНАЛИ... Как разбрах това? Никога не можахме да отидем на почивка /море или планина/ като семейство. Затова аз отидох на море /ученически лагер/ на "Обзор" /курорт на Черноморието, между Варна и Бургас/ [1988 г.]. Веднага забелязах, че летуващите ученици, с които живеех в едно бунгало, не са в ред - бяха спиртосали един рак в една купичка от алпака от столовата, но като видяха моята реакция явно са се уплашили да не ги "изпея" където трябва, затова ми направиха мамба. Какво е мамба и защо е трябвало да ми правят мамба? Може би сте гледали мамба-шоуто "Море от любов" - същото е, само че без камера. Взели дрехите ми и ги накачили на едно дърво пред бунгалото, а едното ми ухо напълнили с вода /докато спях сладко, сладко/, а когато взех да се събухдам с един чаршаф ме забулиха... Посланието е ясно - затваряй си очите и ушите, и си дръж езика зад зъбите, за да не те сполети беда! Не ги изпях, когато на изпроводяк откраднаха магнитчетата на хладилника, за спомен, но ако бяха преживели кошмара да са на море като мен, нямаше да помислят да рушат държавна собственост! Спях сладко, сладко, защото бях на море с татко! Като крайно бедни не можехме да спим на хотел, затова трябваше да спим в колата - аз, като по-голям, бях на една от предните седалки, а сестра ми на задната седалка. Някъде към 5 часа сутринта се събудих... от страшен студ, явно от морето към Варна духаше някакъв вятър... На втория ден храната се развали - от високите температури през деня в багажника ставаше адска жега и варената кокошка замириса... Нямаше пари за храна и като послушахме чайките над главите си, а в далечината погледахме морската синева, в която тук-там се виждаха кораби, ние казахме довиждане на морето и потеглихме наобратно... Това също беше мамба!

Мога да продължа с доказателствата, но мисля, че схванахте за какво става дума - мнозина от българите МАШИНАЛНО вееха знаменцата по манифестациите, "ЕНТУСИАЗИРАНО", за да не бъдат заподозрени в ИЗМЯНА, но всъщност КОМУНИЗМЪТ [СЛАДКИЯТ, СВЕТЛИЯТ] си беше отишъл от сърцата им /ако въобще някога е бил в тях/... Много преди 1989 година! След 1990 започна ВЕЛИКОТО ПРЕСЕЛЕНИЕ - БЯГСТВОТО ОТ БЪЛГАРИЯ /с отваряне на граничните КПП-та/! Не мога да не ви разкажа за мамбата, която спретна сестра ми на баща ми, в опита си да избяга от тази каша. Всичко това не го разказвам като хвалба, а като печални факти! Сестра ми реши да бяга в Германия, но нямаше пари за път, затова реши да поиска от татко. Но понеже се беше опарила с едни обувки - искала някакви обувки, но татко казал, че са скъпи, затова няма да й ги купи. Дал й малко пари и й казал да си купи евтини обувки. Сестра ми много му беше ядосана още от малка. Като порастна и си извади паспорт, тя решила да му направи мамба, за да спонсорира пътуването й до Германия. За целта му казала, че иска да учи в университет в старопрестолния град, но няма пари за кандидатстване. Баща ми тъкмо да й каже, че няма пари, когато тя му казала, че освен това иска да живее в семейното жилище. Той много се зарадвал, че комшиите най-после ще видят дъщеря му, и се вързал на номера - веднага наброил парите и заедно отишли до университета. Купили документи за изпитите и тъкмо ги попълвали, когато на сестра ми страшно й се допило кафенце. Докато пиела кафенцето си станала поразията - изпуснала чашата и документите били заляти с чернилка... Очевидно трябвало да се купи нов комплект документи, но сестра ми се направила на уморена /та нали е пътувала цели 2 часа да стигне до старопрестолния град/, затова нищо не подозиращият й баща отишъл сам да купи комплекта. През това време хитрата лисица драснала, хванала едно такси до гарата и беж да я няма... Идва си радостна и щастлива, вее банкнотите и върти очи, че скоро заминава за Германия... Аз, обаче, се притесних от историята и понеже никой не искаше да му се обади /на татко/, му звъннах - да не се безпокои за сестра ми, жива и здрава си е, у дома. Едва му се разбираше какво приказва - разбрах откъслечни думи... Кенефи - перверзник - жени... Каква беше връзката? Като не я намерил, тръгнал да я търси - помислил, че е в женските тоалетни, затова почакал доста пред тях, но като не излязла тя оттам той влязъл да я търси и няколко жени се развикали, че е перверзник, който ходи в женските кенефи... Тази история и много други постоянно се повтарят като от магнетофонна плоча от страна на баща ми - но сестра ми няма никакво намерение да се помирява с него... Отгоре на всичко го счита за умрял и когато татко ми звънне направо побеснява, че контактувам с отвъдното... Тя смята, че не трябва да контактувам с баща си, а трябва да обещая да скъсам всякаква връзка с него! Когато се събира трибуналът 1-2 пъти годишно ме въртят на шиш да кандисам! Какво ли не ми мина през главата... Направо стават други хора, вярвайте ми! Омразата ги заслепява и стават същински дяволи... [Въпреки всичко с баща си съм имал много хубави моменти - ходили сме за риба, учил ме е как да зарибявам мястото, как да си връзвам кукичките и пр. Имам хубави спомени, които помня, а на лошите гледам като на УРОК какъв НЕ ТРЯБВА да бъда, ако някога имам деца, както и на НЕЗАБРАВИМИ ПРИКЛЮЧЕНИЯ. Не можах да израстна в ЗДРАВО СОЦИАЛИСТИЧЕСКО СЕМЕЙСТВО, но поне искам да запазя ОТЛОМКИТЕ от това семейство! Но ВОЙНАТА става все по-ожесточена - ОЗЛОБЛЕНИЕТО и ОМРАЗАТА изпепеляват наред...]

Докога ще духа THE WIND OF CHAIN? Явно докато не задуха THE WIND OF CHANGE!

http://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ

[Аз, като СИН НА БАЩА СИ, трябваше да съм докладчик по българо-съветската дружба. Трябваше да правя изрезки от вестниците и да ги чета, забележете, в часа на класния ръководител пред моите съученици... Няма не искам, няма не мога... Сигурно са ме готвили за аташе в СССР! А дегизировката на всички мои другарчета със сини и червени връзки е била само за заблуда...

Партията се беше вживяла в ролята на СЪДНИК на ДРУГИТЕ, затова не забеляза РАЗЛОМА в СОБСТВЕНИТЕ си редици... ЖЕЛЕЗОБЕТОННО КУБЕ ОБГЪРНА БОРЦИТЕ ЗА СВОБОДА, РАВЕНСТВО И БРАТСТВО, И НАСТАНА МРАЧНА НОЩ... КОГА ЩЕ ЗАДУХА THE WIND OF CHANGE? ОЧЕВИДНО КОГАТО ЖЕЛЕЗОБЕТОННОТО КУБЕ БЪДЕ ПРОБИТО... А НЕ ПАДНА ЛИ ПРЕЗ 1989-ТА?! АКО БЕШЕ ТАКА ЗАЩО ИЗБЯГАХА НАД 1 000 000 В ТЪРСЕНЕ НА ПО-ДОБЪР ЖИВОТ?! ЗАЩО СТАЧКУВАТ НАЙ-РАЗЛИЧНИ БРАНШОВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ НАРЕД? ЗАЩО ПЕНСИОНЕРИ, ТРУЖЕНИЦИ И БЕЗРАБОТНИ РЕВАТ КАТО МАЛКИ ДЕЦА, ЧЕ ДОХОДИТЕ ИМ СА МИЗЕРНИ, И ИСКАТ МАЙКА СИ И БАЩА СИ? ЗАЩО ...? ЗАЩОТО ТРОТИЛОВИ ШАШКИ НЕ МОГАТ ДА ВЗРИВЯТ ТОВА ЖЕЛЕЗОБЕТОННО КУБЕ, КАКТО РАЗПАРЧАДИСАХА МАВЗОЛЕЯ НА ГЕОРГИ ДИМИТРОВ, КАКТО РАЗПАРЧАДИСАХА ЗАВОДИТЕ И ФАБРИКИТЕ, КАКТО РАЗПАРЧАДИСАХА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО...]

Няма коментари:

Публикуване на коментар