01 юни 2012

VIP

=====================
Здравейте, приятели!

ВНИМАНИЕ! СПЕШНО ОТВАРЯ ВРАТИ ЕДИНСТВЕНИЯТ ПО РОДА СИ В БЪЛГАРИЯ VIP-КАБИНЕТ ЗА ЛЕКУВАНЕ НА СЪНОЗАГУБА /БЕЗСЪНИЕ/! КАЗВАМ VIP, ЗАЩОТО Е САМО ЗА VIP-ПЕРСОНИ, ИМАЩИ НУЖДА ОТ VIP-ОБСЛУЖВАНЕ, ПРЕДВИД VIP-РАБОТАТА СИ!

Научихте ли тревожната вест - нашият министър-председател не можел да спи?! И защо?

http://dnes.dir.bg/news/magistrali-mostove-11250910?nt=10

Няма да отнемам от ценното време на нашия VIP-пациент, затова направо ще му напиша рецепта с нужните лекарства, за да може още тази нощ да спи спокойно /ако успее да се сдобие с нужните лекарства толкова бързо!/.

Видимите с просто око разрушения по носещите колони на виадуктите на автомагистрала "Хемус" НЕ СА ПРИЧИНЕНИ от земетресението от 22 май 2012 г. и последвалите вторични трусове, а са вследствие на НЕПРАВИЛНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ!

Трябва да се отбият всички TIR-ове и тежкотоварни превозни средства /камиони, автобуси и пр./! Да останат само леки коли, пикапи и микробуси! Всички останали да се пренасочат към пътица, стъпили здраво на земята!

Трябва да се ограничи РЕАЛНО скоростта на транспортния поток до 80 км/ч, като се поставят устройства за следене на скоростта и камери /на всички нарушители да се забранява да минават оттам!/. Нужни са няколко ветрогенератора за генериране на електричество в тунелите, задвижващи турбини за изсмукване на изгорелите газове, които задвижват устройства за генериране на допълнително електричество /може и без последните, но при безветрие няма да печелим нищо!/, а също и за осветление. Когато има вятър - на аванта, когато няма - плащаме си.

Остава да се направи една замазка на критичните участъци, след което там да се поставят тензодатчици [http://www.sica90.com/lc_bg.html], естествено след консултация със специалист по мостово строителство. Може да са електронни - когато настъпи авария да се алармира директно в кабинета на министъра по транспорта! Когато, обаче, всички длъжности за под една шапка, може да се направи едно "ядрено куфарче" и да се връчи на главнокомандващия /само след тест за далтонизъм!/.

[Видео по темата:

http://bnt.bg/bg/news/view/77200/systojanieto_na_viaduktite_po_magistrala_hemus

Гледайте го на цял екран и ще видите вляво голата истина, а вдясно пълните глупости, които ръси репортерът /този не беше ли разследващ журналист?/...

Виждат се всякакви тежкотоварни камиони да пъплят по платното нагоре или да се спускат бясно надолу... Неслучайно там постоянно се налага да се правят "ремонти" - постоянно се кърпи, едното платно се "ремонтира", в другото се пускат двата транспортни потока /напълно недопустимо за виадукти!/, тунели в "ремонт" /няма пари за лампи/ и пр. Казвам ремонт в кавички, защото самото място не позволява там да се спази класическата технология за полагане на път за тежкотоварни МПС-та, и съвсем скоро асфалтът сдава багажа...

Но е яко да летиш със 140 км/ч нанадолнище с автобуса и само да чуваш как гумите подскачат по бабуните между хоризонталните трегери или мощно да наемаш нагоре, изпреварвайки бавно пъплещите TIR-ове...

Точно под високоскоростните платна, ако забелязвате, са и най-големите изкъртени участъци, а също и в ъглите! Най-изкъртено е естествено в самата основа, където са най-големите вътрешни усилия, носени от тези конзолноляти опори!

Ако някой направи хидроизолация на тези носещи колони, да ги надупчи едно хубаво, за да закрепи изолацията, предвиждам скорощен крах на виадуктите! То ако трябваше хидроизолация, още тогава са щели да сложат, но явно са оставили бетонът да "диша"! Най-лесно е можело да праснат една катранена замазка, но защо не са го направили? Очевидно защо - да следят къде има проблемни участъци и вместо да разрушават целия виадукт, да удължат живота му с подновяването на някой "зъб", вместо да слагат ново "чене"!

Преди да се извърши замазка на проблемните зони трябва да се филмира всичко /видео, снимки/, да се вземат проби от арматурата, за да се види какви легиращи елементи са използвани, за да се изчисли максималната товароносимост на конструкцията и да се види какъв е оптималният транзитен поток. Този ПОДАРЪК от СССР е направо върхова технология, която се нуждае от върхови специалисти, каквито очевидно в /Н/РБ никога не е имало...]


[Ако VIP-услугата си е струвала, моля бъдете така добри част от спестените средства /от безкрайни "ремонти"/ да помогнат на друг VIP-пациент /във вид на безлихвен заем!/, който след разразилата се ПЯСЪЧНА БУРЯ "СЛАДЪК СЪН" предава в РАДИОЕФИРА "SOS, КОРАБ В БЕДА! КИЛЪТ И КЪРМАТА НЕ СА ДОВЪРШЕНИ, А ТРЮМЪТ Е ПРАЗЕН!". За връзка с него: тел./факс 068 60 10 11. Ако някой друг иска да се притече на помощ: http://milostiv.org/71]

Няма коментари:

Публикуване на коментар