05 октомври 2010

ИЗНЕНАДА

=============================
Здравейте, приятели!

Днес бях баннат* отново от Православие БГ - защото си признах на всеослушание, че съм нарушител на правилата на Форума - регистрирах се, след като бях перманентно изгонен, но освен това и защото мога да ЗИДАМ дувари и комини, ЧЕТА Св. Писание по различен начин от "православния интернационал" и СЪМ МИСЛЕЩ ЧОВЕК. А, забравих, че ям орехи и размишлявам върху разцепването на лявото и дясното полукълбо на луната - това, последното, е най-непростимият ми грях - че ЧЕТА Корана и напомням на dante_18 /някакъв мюсюлманин, който гонеха, когато се появих/. E, бай! И следете блога ми - ще пиша още по темата за ОСНОВНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА. :)


Dante

*
"Информация

Вие сте перманентно изгонен от този форум.

Моля свържете се с администратора за повече информация.

Причина: Нарушаване добрия тон и правилата на форума! Дублиран профил след наказание!

Бан по потребителско име."


ВНИМАНИЕ! ИМАМ МАЛКА ИЗНЕНАДА ЗА ВАС - ТОЗИ БЛОГ Е ПРЕДВЕРИЕ КЪМ МОЯТА ЛИЧНА СТРАНИЦА НЯКЪДЕ ВЪВ ВИРТУАЛНОТО ПРОСТРАНСТВО!!! САМО МИСЛЕЩИЯТ ЧОВЕК ЩЕ ОТКРИЕ ПЪТЯ КЪМ ПРОСВЕЩЕНИЕТО /ILLUMINATION/!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар