09 октомври 2010

РЕВЕРАНС

===================================
Здравейте, приятели!

Вероучението приключи - на завършилите курса издавам сертификат със званието "редник". Сега остава да ви кажа няколко думи за бъдещето. :) Започвам нов курс, в секретно поделение - именно за спецназ-командоси. Тъй като там последните ще бъдат обучавани тактически най-вече да тренират МИСЛЕНЕТО, в тази ЕЛИТНА КОМАНДА няма да може да участва всеки, единствено МИСЛЕЩИ ЧОВЕЦИ. Ако вие сте МИСЛЕЩ ЧОВЕК, заповядайте!


След като си признах на всеослушание всички дяволии - именно, извършените във www.fellowshipbg.org с псевдоними Vasquez /най-напред Simon/, DiskMan и Dante, във www.forums.pravoslavie.bg с псевдоними Vasquez /пишещ като Гост/ и Dante, ми олекна в голяма степен. От тези сайтове съм изгонен по 3 пъти и е сигурно, че грешка няма. Дай, Боже, да се появи някой светъл лъч, който да ги просветли и просвети. Искам да призная също, че се регистрирах и в един форум за атеисти - без да съм атеист /"свободомислещ"/, затова няма как да се включа в тяхната партия. Форумът е http://forums.svobodni.org/, а аз съм Siegfried. Ето тук [http://forums.svobodni.org/viewtopic.php?f=5&t=17&start=20] си казвам: "Привет на търсещите истината!!! Аз съм философ, не по звание, но по призвание. Търся раздумка." Просто искам да знам повече за атеистите, но НЕ СЪМ атеист, а ФИЛОСОФ. Затова ако на някой му се занимава, да отпише Siegfried от "вермахта на свободомислещите", още повече, че отдавна не бях влизал във форума и са станали доста промени :) - някой е залял форума с материали за лекарства, главно изписвани със специална рецепта, след посещение при оторизиран орган. Съмнявам се, че някой религиозен си е направил шега с атеистите, с целия този форум, но може някой атеист да си прави шега с религиозните - най-вероятно някой от администраторите, защото са нарушени почти всички правила на форума [http://forums.svobodni.org/viewtopic.php?f=4&t=2], но явно някой се забавлява /6 т./. Може би пие всички тези препарати и се чувства СУПЕР!!! За съжаление не си спомням паролата за достъп и не ми се търси откъде се бях регистрирал, затова Siegfried е все едно баннат.

Тия дни писах и на БАН - признах си всички дяволии и съм радостен, че лъжите, които доминираха в моя някогашен свят вече са срутени и АЗ СЪМ СВОБОДЕН ОТ ДЯВОЛСКИТЕ МРЕЖИ - чистосърдечно си признавам, че няма никаква ОСНОВНА МАТЕМАТИЧЕСКА АКСИОМА, която да съм измислял и формулирал.

Надявам се да има МИСЛЕЩИ ЧОВЕЦИ и да се видим отново! На останалите Бог да даде ПРОСВЕТЛЕНИЕ /ILLUMINATION/, та по-скоро да се присъединят към ЕЛИТНАТА КОМАНДА.

http://vasquez345.wordpress.com/

[На всички, които ми пишат, благодаря - най-вече на Анонимен, който не иска да остане непросветен и търси ИСТИНАТА. Поздравявам го с една песен на Ванко 1 и Ирина Флорин - "Запази вечерта". :) С тази песен поздравявам всички мои последователи - настоящи и бъдещи. :) Ако m.muladzhikova може да прощава, дано ме зачеркне от списъка с нейните душмани, защото не й желая злото.]

Няма коментари:

Публикуване на коментар