11 октомври 2010

ILLUMINATION

===============================
Здравейте, приятели!

Нощес /на 10-10-2010/ имах съновидение и искам да ви кажа какво видях. Сънувах страшен сън - още в 5 часа сутринта не ме ловеше повече сън, но понеже времето е доста студено тия дни, бях принуден да стоя под юргана и съм заспал отново. Събудих се и си викам да напиша едно послание до моите последователи със специални потребности, за да бъдат изгонени демоните-съквартиранти от тях.

Ако искате да изгоните демоните-съквартиранти, трябва поетапно да пуснете РЕАКТОРИТЕ на АЕЦ "FIRE-UP". :)

Явно под въздействие на емоциите от тези дни, най-вече на емоциите от форума на атеистите, където някой беше натракал стотици съобщения за разни психотропни лекарства, сънувах следния сън: Аз и разни други хора, се бяхме наредили на една опашка в нещо като аптека и на едно гише раздаваха разни змии, гущери и пр. гадини, във вид на комплекти с лекарства, които ИЗГЛЕЖДАХА смразяващи кръвта, но хората ги взимаха без да подозират нищо, все едно получаваха подаръци. Както даваха поредния пакет на един страдалец, който явно търсеше лек за някакво душевно или физическо страдание, стоящият пред мен заговори на всички в опашката. Това, което чух, направо ме събуди от сън, такъв кошмар беше. Не искам да ви го разказвам мотамо, защото някой от вас може да превърти, затова ще ви го разкажа в по-мека форма.

РЕАКТОР 1

Преди много години се случи така, че сменяхме един от електроуредите у нас и понеже нямаше място вътре, го изкарахме на ачик, което ще рече на открито. И минават случайно или не двама мургави - мъж и жена, и викат: "Бате, бате, имай милост към нас, децата са гладни... Дай ни този електроуред, пък ние ще ти свършим някоя услуга!" Мъжът видя, че се колебая и ми вика: "Братко, АЗ СЪМ БОЖИ ЧОВЕК, затова ПОВЯРВАЙ МИ, няма да те измамя..." Като чух ТЕЗИ НЕЩА, аз размислих, защото вместо да карам този електроуред до пункта за предаване на метал /тъй като това беше една купчина старо желязо/, да търся превоз и пр., пред мен стояха двама човека, които щяха да ми помогнат да си свърща работата - именно да предам старото желязо, да взема някакви пари и да плата на превозвача, който ще докара от магазина до пункта за старо желязо едно друго тежко нещо. В случая ТОЗИ БОЖИ ЧОВЕК щеше да ми помогне, а аз щях да му дам плата за труда му. Така се разбрахме - той взима желязото, но в определен ден и час го чакам тук с негов превоз, за да превозим моя товар. Мислех си, че той ще дойде отново с някакъв превоз да вземе електроуреда, но какво беше мойто учудване, когато ВЕДНАГА се спусна и грабна този тежък електроуред, този слабичък човек като перце го дигна над главата си и изчезна с бързи крачки. Докато да им кажа довиждане и те бяха изчезнали.

Във видимо добро настроение казвам на майка ми: Не бери грижа за стария електроуред. Направих чудесна сделка днес - няма да търсим друг човек за транспорт, товарачи и пр. БОГ ми прати ЕДИН БОЖИ ЧОВЕК и той ще ни помогне!!! Майка ми се опули и не може да повярва на очите/ушите си. Разказвам й цялата история, а междувременно се появи и един съсед, та и на него разказвам. Двамата се спогледаха и прихнаха да се смеят: Ха-ха-ха... Хо-хо-хо... Хи-хи-хи... Казват ми: "Ако му видиш очите на ТОЗИ БОЖИ ЧОВЕК отново, ние нищо не разбираме..." Ха-ха-ха... Но аз държах на своето - той ми каза - "АЗ СЪМ БОЖИ ЧОВЕК, няма да те измамя, ВЯРВАЙ МИ!". Не е толкова лесно да ПОВЯРВАМ, че те ми казваха САМАТА ИСТИНА - бях измамен от двама ХИТРЕЦИ, които обаче ми дадоха повече, отколкото аз им дадох на тях. В уречения ден и час аз стоях и чаках ли, чаках... Накрая кандисах и казвам: Измамиха ме, за всичко сте прави - от днес с такива хора ще внимавам много. Най-добре да нямам взимане-даване с тях!!!

И както си мислех това, ИЗВЕДНЪЖ отнякъде се чува: "Бате, бате..." Подавам леко глава през прозореца и виждам една каручка със споменатия и още 3-4 жени и деца, накачулени на нея - какъв превоз ще извършваме, с кой акъл съм тръгнал да се разправям с ТАКИВА ХОРА!!! Скатах се и не се обаждам - ни стон, ни гък. Викаха, скачаха, накрая си отидоха.

Забравих, ако може да се забрави УНИЖЕНИЕТО, което претърпях и продължавам да търпя, защото отвреме-навреме ми натякват какъв наивник съм - напомнят ми за Професора, за тия двамата и пр., и се заливат от смях. И един ден същият този екземпляр идва и все едно нищо не е станало, ми вика: "Видях една печка - дай да я взема, да не ти пречи..." Викам му: "Гледай си работата! С мен не се занимавай!" Но този излъгал майка ми, че съм му бил подарил печката. Тя, обаче, не му се вързала на приказките и точно в този момент си бях у нас. И тя вика: "Абе, ти обещавал ли си печката на някого?" Каква печка, питам с поглед, нали откакто ме измамиха ония двамата и станах за смях на мало и голямо, не правя алъш-вериш с когото й да било!!! Тя вика: "Ами, тука е дошъл един човек с превоз - твърди, че е говорил с теб и ти си му обещал печка!!!" А-а-а, ТОЗИ ли, да, на НЕГО точно съм обещал ПЕЧКА - защото лъже, че е БОЖИ ЧОВЕК, а не е. И МУ казвам: "БОГ да ти отдаде за всичко, защото ми каза - БОЖИ ЧОВЕК СЪМ, а не си!" Като чу ТОВА, ТОЙ се разтрепера и се спусна на каручката си МЪЛНИЕНОСНО, защото ПЕЧКАТА, която МУ харизах, е по-тежка от цялото старо желязо във вселената - нека ЯДЕ И ПИЕ от ЗАПЛАТАТА на своята НЕПРАВДА.

НЕКА ЯДАТ И ПИЯТ ВСИЧКИ БОЖИ ЧОВЕЦИ КАТО ТОЗИ - ТЯХНАТА ЗАПЛАТА Е ПЕЧКАТА, КОЯТО ИМ Е ОБЕЩАНА!!!

РЕАКТОР 2

Това е по-пресна история - регистрирах се като Христов святия/ученик, без да съм такъв в действителност. Искам да стана такъв, но за съжаление тия, които вече са такива, не могат да търпят всички грешници, неправедни и пр. лъжехристияни, затова не мога да вляза в ОБЩЕНИЕ с БРАТЯТА, за да се отърва под тяхно давление от измамливите духове, които шепнат на моето ушенце разни дяволии. Три пъти съм пробвал да вляза в ОБЩЕНИЕ С ТЯХ, но три пъти ми казват, че в автобуса за рая няма място за мен, защото не съм БРАТ, който да подава ръка на стоящите в мрак, лъжа и непознаване на Св. Писание. Освен това съм присмивател, екстрасенс и нося името Легион. Тези, които пишат от един ник и никой не ги гони, без съмнение не се казват Легион, но този, който е гонен от тях и има много никове, се казва Легион!!! Страшна логика, просто нямам думи... Благодаря ви, БОЖИ ЧОВЕЦИ - ВИЕ МИ ОТВОРИХТЕ ОЧИТЕ ЗА ИСТИНАТА, БЕЗ ВАС НЯМАШЕ ДА ПРОГЛЕДНА!!! Шапка ви свалям, смирено ви благодаря - НЕКА МИЛОСТИВИЯТ БОГ ПРОСВЕТИ СЪРЦАТА ВИ ЗА НЕГОВАТА ИСТИНА, ТА ДА ЗАПОЧНЕТЕ ДА УЧИТЕ ПРАВО ТИЯ, КОИТО ВИ СЕ ВЪРЖАТ НА ПРИКАЗКИТЕ. АМИН.

РЕАКТОР 3

Шапка свалям и смирено благодаря и на православните, които ми демонстрират какъв НЕ трябва да бъда, за да БЪДА ПРАВОСЛАВЕН. Именно не трябва да бъда надут пуяк, мекотело и тра-ла-ла. Но разбирам, че ДА НЕ СИ ТРА-ЛА-ЛА Е ДИАГНОЗА, ДА НЕ СИ МЕКОТЕЛО - ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ДА НЕ СИ НАДУТ ПУЯК, АРОГАНТЕН И ЗАБЛУДЕН МАНИАК - ПРЕСТЪПЛЕНИЕ НА КВАДРАТ. Затова нарушавам ДОБРИЯ ТОН - защото искам да съм РАЗЛИЧЕН. Но НЕКА ВСЕМИЛОСТИВИЯТ БОГ ВИ ДАДЕ ИСТИННИ БРАТЯ - ВРАТАРИ, КОИТО ДА ОТСЕЯТ ЗЪРНОТО ОТ ПЛЯВАТА. АМИН.

РЕАКТОР 4

Шапка не свалям на атеистите, защото тяхното чудо е страшно. - Как протича денят на един атеист? Пряко от мястото на събитието, предава моя милост: Денят започва в ранни зори - с повторенията на разни сапунки. След това моят обект на наблюдение отива на кафе - той е пенсионер, затова неговият ден е по-специален. С какво? Ами, с това, че цялото му време отива за глупости - е, за него са ВАЖНИ НЕЩА... Като негов гост трябва да му правя компания - два часа пием кафе в едно заведение сутрин, един час в друго - между следобедните сериали. Едни й същи хора са постоянни посетители на тези кръчми - един чака да го черпят, друг иска да черпи, трети иска да играе карти, четрърти вече се е напил още преди обяд и започва да буйства. Седя и гледам, гледам и седя - два, че дори и четири часа в седене и празни приказки... Е, вярно, че има и интересни хора - например спомням си един човек, който обикаляше света с кракомобил - един съвременен Флинстоун. Всяка година със самолет пътува до някоя точка на света и тръгва към дома с този кракомобил - изминава хиляди километри, вижда се с хиляди хора, това е неговата ваканция. Но аз и моят компаньон си стояхме и просто зяпахме!!! По някое време се опитах да подбудя към размисъл моя опонент, не е ли чел някаква книга за Християнство, няма ли някакви духовни интереси, а сме седнали тука да слушаме пиянските речи на разни алкохолици? И какво беше моето изумление, когато този човек ми каза: "Да, чета отвреме-навреме една книжка - не мога да разбера дали е истина или не е, но определено това, което чета /ако е истина/, ме кара да вярвам, че някои хора наистина са БОЖИ ЧОВЕЦИ!!!" Книгата се казваше "Живот зад бодлива тел" на някакъв пастор на име Шемков, първото име не си го спомням. Та този пастор бил вкаран в концлагер, защото бил проповедник, и понеже пазел съботата, бил пребиван всяка седмица от тамошните надзиратели, защото ги карали да работят всеки ден, а той не искал да работи в събота. Този атеист започна да ми чете от тази книжка - навън валеше из ведро, затова не можехме да отидем до споменатите заведения, без да станем вир-вода, затова гледах струите вода и слушах моя домакин. Думите му се лееха като из ведро, но той не разбираше, че ТАЗИ ИСТОРИЯ БЕШЕ НЕГОВАТА ИСТОРИЯ - ТОЙ Е ТОЗИ КОНЦЛАГЕРИСТ, на когото така се удивляваше, затова така изпитваше някакво непреодолимо привличане към ТАЗИ КНИГА. Почете, послушах. Времето беше много лошо - цели седмици валеше дъжд. За да не гръмне мрежата, когато валеше дъжд, изключваха тока и нямаше никакви сапунки. Когато имаше ток, гледах какво гледа той - това са някакви сериали, по най-различни програми - за някаква жена, която разиграва някакъв мъж, лъжеше съпруга си, че сестра й е любовница на нейния любовник и ей такива увъртяни истории, също някаква мексиканка бягаше от някакви братя, които пуснаха някаква димка в някакво заведение, също за някакви, които щяха да женят дъщеря си и обмисляха сватбата й, имаше и някакви други, но вече ги забравих. Не мога да ви кажа сюжетите в детайли, защото не съм ги гледал тези сериали. С една дума - една каша, която обаче действаше по някакъв магнетичен начин на всички /в заведенията ги гледаха групово и продавачките спираха да продават стока по време на любимия си сериал/ и те се лепяха като мухи на мед. Гледах няколко пъти тези сапунки и разбрах, че това е наркотик, разпространяван ЛЕГАЛНО през телевизора - пушещите го изперкваха бавно, но сигурно. Но когато токът спираше и нямаше този наркотик, си бяха що-годе нормални хора - не бързаха да се лепнат пред телевизора, не зяпяха като ударени с мокър парцал, а имаха някакви ДУХОВНИ ТЪРСЕНИЯ. Но когато имаше ток, МРАКЪТ беше ТОТАЛЕН - моят домакин захапваше цигарата, наливаше си от дамаджаната на горния етаж пиене /подозирам, че пиенето не му е под ръка, защото може да изпие всичко наведнъж!/ и просто зяпаше - ТЕЛЕВИЗИЯ, ЦИГАРИ И АЛКОХОЛ. СЕКС, НАРКОТИЦИ И РОК-ЕНД-РОЛ. Така се претърколяваше поредният ДЕН/НОЩ. Вечер, изпушвах и аз някоя цигарка, гледах ЗВЕЗДНОТО НЕБЕ и се питах: Има ли СВЕТЛО БЪДЕЩЕ за този клетник или МРАЧНОТО НАСТОЯЩЕ ще продължи до КРАЯ НА СВЕТА? Учудващо е, че цигарите и алкохолът свършваха, но телевизорът вървеше НОН-СТОП. Единствено спираше, когато нямаше ток. ЖИВОТ ЗАД БОДЛИВА ТЕЛ/ЕВИЗИЯ/...


***
Понеже някои настояват да знаят кога ще влязат в ЕЛИТНАТА КОМАНДА, кога ще започне обучението на СПЕЦНАЗ-КОМАНДОСИТЕ :) - отговорът е: когато извървят THE PATH OF THE ILLUMINATION.

http://vasquez345.wordpress.com/

1 коментар: