15 май 2012

НЕЗАБРАВИМА ВАКАНЦИЯ

=======================
Здравейте, приятели!

Искате ли да отидете на екскурзия в някоя европейска столица? Искате, но нямате финансова възможност?! Мога да ви помогна да опитате да спечелите двупосочен самолетен билет. Ето за какво точно става дума:

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1343038

Преди няколко години едни фирма ми купи двупосочен самолетен билет до Брюксел и ми предостави храна и подслон, а също и автомобил на мое разположение /но понеже не съм шофьор трябваше да ми извадят карта за градския транспорт/, за да живея цели 3 месеца в Брюксел и да разбера философията на компанията, в която трябваше да работя. Но направих фатална грешка - казах за това на роднините, те разказали на своите познати, последните разтръбили навсякъде и една голяма тълпа одумвачи се събрала да се тюхка и вайка как може това да се случи точно на мен, а не на техните деца и внуци... На всичко отгоре били информирани, че паралелно с престоя ми в Брюксел ми се превежда и заплатата ми от 1000 лева, без да съм работил в България. Явно това е било капката, която накарала една съседка направо да си скубе косите, че моята заплата е по-висока от тази на сина й, който е посланик. Излишно е да ви казвам, че не изкарах предвиденото време в Брюксел и трябваше да моля чужденците, за голямо тяхно изумление, да съкратят престоя ми, и да ме изпратят обратно в България.

Но целта ми в тази тема не е да ви разказвам патилата си, а да дам шанс на повече хора да се насладят на щастието да летят до някой европейски град и така да осъществят една своя мечта.

Не знам само откъде ще вземете пари за престоя, но ако е през лятото може да си носите спален чувал и да спите в някой парк. Ще ви трябват само пари за храна, защото не дават да се пренасят храни и течности, но може да се наядете хубаво и няколко дни да не ядете нищо. Да поемете въздух и да се гмурнете. Само внимавайте да не се удавите! Тоалетната е безплатна, затова може само да си носите едно празно 2-литрово шише за вода и да си го пълните отвреме-навреме /ще ви трябват канче и фуния, защото  мивките там са направо колкото две шепи, нещо такова в умален вариант: [http://www.keranova.org/санитарен-фаянс/small-ideal-standart__261]/. За по-сигурно проучете кои европейски градове въобще имат обществени тоалетни /функциониращи и безплатни/, защото веднъж, съвсем сериозно, бях в София и като ме напъна по голяма нужда, голям зор беше, а в района не намерих нито една обществена тоалетна - добре че намерих една добра жена, която ме пусна вкъщи. Най-добре си взете фотоапарат с няколко резервни филма /определено там цените са по-високи - един обикновен филм Fuji  /36 пози/ е доколкото си спомням 3.5 евро/ и батерии, защото картичките със забележителности са по 1-2 евро. Сувенири не ви трябват - само ще събират прах. Подаръци за близките?! Кой ви е подарил нещо, когато е ходил на екскурзия? Ако има такъв - подарете му няколко ваши снимки.

А, щях да забравя - в самолета на Bulgaria Air сервират към стойността на билета /не знам точно коя класа/ едно малко кроасанче, едно малко хамбургерче и една чашка безалкохолно. Храната на отиване може да си я запазите за по-късно, а на връщане ще се подкрепите още в самолета. Дори може да изчакате всички да слязат като кацнете и уж че търсите нещо, което сте изгубили, да пребродите самолета и да съберете храната, която не е изядена - някои пътници дори не я докосват, защо да не я вземете вие /така и иначе тя е за пътниците, а вие сте пътник/. Ще благославяте Bulgaria Air цял живот! Защото са ви помогнали да прекарате една незабравима ваканция!

Така с малко късмет и знания, ако спечелите двупосочен самолетен билет, то ще е само на стойност няколко вестника, с които после може да си палите печката през зимата, да постелите шкафовете вкъщи или пода, когато боядисвате стените... Ако поставят в анкетата някакви по-филисофски въпроси, то със сигурност ще летя отново до Брюксел. Така ще ям отново мини-кроасани, мини-хамбургери и ще пия мини-безалкохолни. Ако е рекъл Господ ще ям много мини-кроасани, много мини-хамбургери и ще пия много мини-безалкохолни! Само трябва да хвана полет на Bulgaria Air с повечко пътници, които не са гладни, но не отказват полагащата им се храна и я оставят на мен! Дали да не направя листовки и да ги раздам на пътниците докато чакаме да влезем в самолета - да ми помогнат със своя мини-кроасан и мини-хамбургер, ако не са гладни и не мислят да ядат храната в самолета, а така също и не искат да я вземат за вкъщи? Ако попаднете на такава листовка - моля ви, помогнете! Стомахът, тънкото и дебелото черво на мен или мой приятел се нуждаят от вашата помощ! Май ще трябва да е на няколко езика - нали летят и чужденци! Дано да има все още мини-кроасан и мини-хамбургер в менюто /безалкохолно е и водата, а вода мога да си налея отвсякъде, безплатно/! Чудя се колко от пътниците ще откликнат на моя зов за помощ /стига да могат - не на всички дават храна, зависи от класата/! Моля възползвали се от моя хитър план за незабравима ваканция да споделят своя опит в числа - за статистиката! Може дори да си купите възможно най-евтини самолетни билети /колкото по-рано вземете билета, толкова по-евтино ще ви излезе/, а хитрият ми план да го приложите, за да нямате харчове, каквито не можете да имате, дори да искате. Пишете ми, ако успеете! Една 3-дневна европейска ваканция /отиване и връщане със самолет на Bulgaria Air, без разходи за спане, храна, вода и тоалетна/ може да ви струва само 100-200 лв.! Не е престъпление да искаш помощ от спътник, поне на мен не ми е известно да не може да искаш "огънче" от спътник! Мисля също така, че туристическият поток от България към Европа ще се увеличи главозамайващо! Единствено ме притесняват три неща - да не се засекат прекалено много нуждаещи се от взаимопомощ, да не се появят някои дразги помежду им и да избухне някой масов бой в самолета, и трето - Bulgaria Air да спре раздаването на храна! Не знам, но според мен трябва да побързате - преди напливът да е станал голям и "спонсорирането" на туристи от пътниците на Bulgaria Air да стане наказуимо, най-малкото с един хубав бой.

Като епилог: Убеден съм, че ако се появят хора, които да летят с Bulgaria Air за незабравимата си ваканция, сухарската атмосфера в самолетите ще изчезне /ще има разгорещени дискусии за и против просенето и даването на милостиня, някои екскурзианти дори могат да направят организирано пътуване и да дават тон на другите като връчват ритуално своята храна на член от групата и се прегръщат, целуват, благославят, разменят си имейли и пр./, второ, ще има такива хора, които ще победят своите предразсъдъци и с радост ще помагат на нуждаещите се от храна /това ще е вид психотерапия/, а дори могат да се включат и в други инициативи веднъж изпитали чувството да помогнат с нещо, от което не се нуждаят в даден момент, трето, предлаганата храна няма да застоява и винаги ще бъде прясна и вкусна /стига братската взаимопомощ да е налице!/, четвърто, ще има много доволни туристи, които ще говорят по медиите, ще пишат в интернет, ще правят сказки със снимков и видео материал, пето, това явление няма да смущава толкова всички, защото то няма да е някакво изключение, а по-скоро зависимост - така ще започне един верижен процес, който ще види сметката най-първо на най-завистливите злобари, които ще се пръснат от яд /без тях светът ще стане много по-добър!/, после на черногледите и скептиците, които ще повярват, че стават чудеса, ще дойде ред и на дървените глави с каменни сърца...

[Ако искате в небето над Европа да е мирно и тихо - всички да си ядат мини-кроасаните и мини-хамбургерите, и да си пият мини-безалкохолните, без да изпитват угризения и вътрешни терзания, то помислете сериозно за моя пакет от мерки за преборване на проблемите за 800 дни!]

Няма коментари:

Публикуване на коментар